Pages - Menu

duminică, 22 martie 2015

Escalop de viţel



 Un prânz de Duminică savuros şi săţios,mai ales că nouă ne place foarte mult carnea de viţel.
Ca şi garnitură am optat pentru un piure de cartofi şi broccoli.



Ingrediente escalop de viţel:

6 felii muschi de viţel –aproximativ  6oo g
200 g ciuperci din conserva
2 linguri faina
2 buc ceapa uscata
Un morcov
3 căţei de usturoi
Sare,piper,cimbru
Pasta iute de ardei
100 ml suc de rosii
Ulei de masline
2 linguri smântâna
Patrunjel verde



Mod de preparare:

Feliile de carne le-am condimentat ,apoi le-am trecut prin faina.
Intr-o tigaie am pus ulei de masline si am prajit un caţel de usturoi.
Am lasat cât sa aromatizeze uleiul,apoi l-am scos.
Am prajit apoi feliile de carne pe ambele parti câteva minute,apoi le-am pastrat la cald.
In uleiul din tigaie am pus ceapa taiata,morcovul razuit,ciupercile,iar dupa ce s-au calit putin,sare si pasta iute de ardei.
Am transferat amestecul într-o cratita si peste el am pus feliile de carne.
Am acoperit cu apa si am lasat sa fiarba pâna când carnea s-a fiert aproape de tot.
Mai amestecati din când în când în cratiţă.
Am adaugat sucul de rosii,cimbrul si usturoiul pisat.
Am mai lasat sa fiarba câteva minute,apoi am adaugat smântâna si la final patrunjelul verde tocat.
Ca sa nu se brânzeasca smântâna,am pus peste ea din sosul de carne fierbinte,am amestecat si apoi am pus în cratita peste carne.



Poftă bună  !!!








8 comentarii:

  1. Răspunsuri
    1. Asa este Meri.Mie imi plac in special mancarurile cu carne de vitel.
      Multumesc

      Ștergere
  2. Am toate ingredientele, deci nu-mi ramane decat sa ma pun pe treaba, nu? :)
    Pup cu drag

    RăspundețiȘtergere
  3. Arata fantastic, felicitari! Nu am gatit escalop si nu stiu de ce, pentru ca tot ce contine e super gustos :)

    RăspundețiȘtergere
  4. la mancare se foloseste smantana lichida ptr. gatit care se gaseste in supermarketuri, ca sa nu se branzeasca.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc pentru vizita si sfat Felicia.Eu folosesc o anumita marca de smantana si daca o adaug asa cum am spus,nu se branzeste.
      Cu cat smantana este mai grasa,cu atat nu riscam sa se branzeasca cand o adaugam in mancare.

      Ștergere