Pages - Menu

joi, 10 septembrie 2015

Chec cu lămâie

Pentru acest week-end am vrut un desert simplu dar totuşi foarte gustos.
Desigur alegerea cea mai bun este un chec în astfel de situaţii.Dar nu vroiam chiar un chec simplu,aşa că i-am adaugat multă lamâie ,ciocolată şi coacăze roşii pentru a-i accentua gustul răcoros.
Un chec umed,foarte însiropat,cu un gust mai mult acrişor decât dulce.
Sper c-o să vă placă această reţetă.




Ingrediente chec:
220 g unt
200 g Green Sugar
4 oua
230 g faina
2 linguri bilute de ciocolata
Coacaze roşii
Vanilie
Coaja de lamâie
1 plic praf de copt
Sare

Sirop:
Zeama de la 2 lamâi medii
100 ml apa
200 g Green Sugar

Glazura:
5-6 linguri zahar pudra
Zeama de lamâie (eu am folosit sirop pentru a-l dilua)




Untul moale l-am mixat cu zaharul pâna când acesta s-a diluat.
Am adaugat apoi  câte un ou,mixând bine dupa fiecare.
Faina am amestecat-o cu praful de copt si sarea si am încorporat-o în compozitie.
La urma am pus aromele,bilutele de ciocolata si coacazele.
Am pus amestecul în tava de chec unsa cu unt si tapetata cu faina.
Am pus la cuptor la 180 de grade pentru 40 de minute.
Intre timp am pregatit siropul,fierbând toate ingredientele.
Când am scos checul din cuptor,l-am înţepat cu un băţ de frigaruie si am turnat siropul fierbinte.
Nu va zgârciţi la sirop.Pe masura ce se va raci,checul va absorbi foarte bine siropul.
Eu am folosit putin sirop pentru a dilua zaharul pudra pentru glazura.
Se taie dupa ce s-a racit.Eu l-am lasat chiar la frigider.




Poftă bună !!!

3 comentarii: