Pages - Menu

duminică, 13 decembrie 2015

Cafea ciocolatoasă



In ultimul timp am băut foarte rar cafea,dar uneori tare poftă îmi era de o cafea cu mult caimac,o cafea puţin mai „altfel”.
Si cum de ziua mamei,i-am făcut cadou un Blender Breville Blend Activ,acesta ne ajută să pregătim uşor şi rapid tot felul de băuturi,fie din fructe,fie din legume şi verdeţuri,combinaţiile sunt multiple.
Ce-mi place cel mai mult la acest Blender este faptul că se poate face la fel de bine o cantitate mică sau una mai mare,iar dacă este putin,nu se împrastie pe peretii blenderului.
Cum spuneam,azi am preferat să-mi pregătesc o cafea ciocolatoasă,aromată cu scorţişoară şi cu puţină frişcă.



Am folosit:
O cafea espresso
5 patratele de ciocolata Tiramisu
50 ml smântâna pentru frisca
½ lingurita scortisoara
50 ml smântâna pentru frisca pentru caimac/topping


Am pus cafeaua calduta,ciocolata,scorţişoara si 50 ml frisca în recipientul blenderului.
Am înşurubat capacul cu lame,l-am pus în locasul din corpul blenderului si prin câteva apasari scurte succesive,cafeluta mea a fost gata.
Am garnisit-o cu putina frisca si am servit-o cu multa placere.
Stiu,veti spune „atât de simplu?”.DA,atât de simplu.
Aaaaaa,sa nu uit,daca nu aveti timp s-o savurati pe loc,puneti capacul special si luati recipientul cu voi pentru a o savura mai târziu.




Comentarii
0 Comentarii
Comentarii Facebook de Tricks Tips Tutorials

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu