Pages - Menu

luni, 22 februarie 2016

Cupcakes cu cremă de vanilie



Cu dragoste şi din dragoste pentru cei dragi.
Ştiam că mamei îi place desertul acesta,simplu,uşor şi delicat,iar eu nu prea aveam chef să mă complic cu ceva sofisticat.
Cred că a fost o alegere bună pentru că s-a dovedit a fi foarte bun.



 


Ingrediente cupcakes(20 bucati):
210 g unt 82 % grasime
4 oua
200 g zahar
Zeama de la jumatate de portocala
250 g faina
1 plic praf de copt
Vanilie
Coaja de portocala
Sare
Pasta de maceşe/gem(gasiti reteta aici)

Ingrediente cremă de vanilie:
3 oua
150 g zahar
100 ml zeama de portocala
2 linguri amidon
Vanilie
250 g mascarpone





Mod de preparare:
Untul moale l-am mixat cu zaharul pâna ce acesta s-a topit.
Am  încorporat pe rând ouale,apoi faina amestecata cu praful de copt si un praf de sare.
La final vanilia si zeama de portocala.
Va rezulta un aluat destul de dens fiind cu unt în compozitie.
In tava de briose,am pus hârtiute si am pus câte o lingura de compozitie,apoi am pus câte o lingurita de pasta de maceşe si înca putina compozitie cât sa acopar gemul.







Formele trebuie sa fie umplute cam trei sferturi pentru ca ele vor mai creste la cuptor.
Am pus tava la cuptor la 200 de grade pentru 20-25 de minute.
Daca credeti ca este prea fierbinte,puteti sa reduceti temperature spre final.
Este util sa verificati cu o scobitoare,sa vedeti daca sunt coapte.
Le-am lasat sa se raceasca pe un gratar si am preparat crema.



Am mixat ouale cu zaharul,am pus zeama de portocala si amidonul,apoi am pus totul pe baie de aburi,amestecând din când în când,pâna ce am obtinut o crema groasa.Am adaugat vanilia.
A durat ceva timp.Puteti  însa s-o puneti si direct pe foc,s-o fierbeti la foc mic,va dura mai putin.
Am pus o folie deasupra si am lasat-o sa se raceasca foarte bine.
Am mixat crema mascarpone,apoi am încorporat treptat crema de ou.
Cu aceasta crema am ornat cupcakes-urile iar deasupra am presarat ornamente de la Dr.Oetker.





Poftă bună şi iubiţi-vă mult!

2 comentarii:

  1. Ce pofta mi-ai facut! Doar am zis sa nu intru, dar eram curioasa de reteta! :))) Seara frumoasa, Dia!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Seara frumoasa si tie Laura.Bine ca n-ai intrat mai tarziu :))))

      Ștergere