Pages - Menu

vineri, 4 noiembrie 2016

Prăjitură cu jeleu şi cremă de lămâie



Eu zic că este o combinaţie irezistibilă.
Aştept să-mi spuneţi părerea voastră.
Pregătisem lemon curdul  pentru îngheţată,dar cum am avut musafiri,planurile s-au schimbat şi am pregătit această prăjitură.


Ingrediente blat:
220 g unt 82 % grasime
150 g zahar pudra
5 oua
320 g faina
3 linguri smântâna
1 lingurita praf de copt
Sare
Vanilie
Coaja de lamâie

Ingrediente crema de lamâie:
300 g lemoncurd,pregatit dupa reteta de aici
500 g mascarpone
100 g zahar pudra

Ingrediente jeleu vişine:
500 ml sirop de vişine
2 linguri amidon alimentar

Pentru decor:
Fulgi de ciocolata,nuca de cocos,bilute argintii





Lemon curdul l-am pregatit cu o zi înainte,astfel nu a mai trebuit sa astept sa se raceasca.
Blatul l-am pregatit în tava dreptunghiulara de 36x25 cm,l-am taiat apoi obtinând 3 foi cu latimea de 12 cm.
Am separat albusurile de galbenusurile oualor.
Am mixat untul moale cu zaharul pudra.Am adaugat pe rând galbenusurile,iar apoi smântâna.
Am încorporat faina amestecata cu praful de copt,amestecând cu o paleta.
Am adaugat aromele.
Albusurile le-am mixat cu un praf de sare,apoi le-am încorporat în restul compozitiei.
Am pus compozitia în tava pregatita cu hârtie de copt,am pus la cuptor la 200 de grade pentru 20 de minute.
L-am lasat sa se raceasca,apoi l-am taiat în 3 parti.

Pentru crema de lamâie, am mixat crema mascarpone cu zaharul,apoi am adaugat lemon curdul.

Pentru  jeleul de visine,am diluat amidonul cu putin sirop,apoi  am adaugat restul siropului,l-am pus la foc mic,amestecând pâna s-a îngrosat.
L-am lasat sa se raceasca.

Am asamblat apoi prajitura.Peste prima foaie am pus jeleu si un strat de crema.La fel si peste cea de-a doua foaie.
Dupa ce am pus cea de-a treia foaie,am mai pus putin jeleu si am îmbracat cu restul de crema.


Am  lasat  prajitura la frigider sa se raceasca,apoi am servit cu pofta.



S-aveţi poftă !!!


Comentarii
0 Comentarii
Comentarii Facebook de Tricks Tips Tutorials

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu