Pages - Menu

luni, 27 februarie 2017

Ruladă aperitiv,cu bacon şi caşcaval



 Cu câteva zile în urmă am văzut un filmuleţ postat de Chef Club,cu modul de preparare a acestei rulade.Mi s-a părut că se prepară foarte uşor,iar rezultatul este delicios.Denumirea reţetei era Le maki-clette,denumirea fiind dată probabil de brânza raclette folosita.
Eu  am folosit însă caşcaval şi mozzarella,umplutură care s-a dovedit a fi la fel de “curgăcioasă” cât este calda.O brânză care se prelinge atunci când este caldă,îmi crează o poftă teribilă.
Ingredientele sunt puţine pentru acest preparat şi nu vă trebuie prea mult timp ca s-o pregătiţi.
De asemenea,ar fi bine să folosiţi fâşii mai lungi de bacon.Eu am îmbinat câte două fâşii şi de aceea a ieşit puţin “zdrenţălită”.
Avem nevoie de folie alimentara pentru cuptor.Cum eu nu am avut,o prietenă dragă mi-a sugerat să folosesc pungă pentru friptură.Si a avut dreptate,mi-a fost de ajutor.



Ingrediente:
10 sau 20 de felii de bacon în funcţie de lungimea lor
4 cartofi medii
4 felii mai groase de cascaval
4 felii de mozzarella
Sare,piper
Patrunjel verde
Mai avem nevoie de o folie alimentara pentru cuptor


Mod de preparare:
Am curatat cartofii si i-am fiert în apa cu putina sare.
Apoi i-am pasat,am pus sare,piper si patrunjelul verde tocat.
Peste folie am asezat feliile de bacon,cartofii i-am asezat  cât sa acopere jumatate din feliile de bacon.




Peste cartofi am pus feliile de cascaval si mozzarella.


Ajutându-ma de folie,am rulat totul,am înfasurat strâns în folie,am legat capetele si am pus rulada într-o tava cu hârtie de copt.



Am pus tava la cuptor la 220 de grade pentru 20 de minute.
Am scos din cuptor si am desfacut folia.


Se serveste cald,ca si gustare sau fel principal.




S-aveţi poftă!!!
Comentarii
0 Comentarii
Comentarii Facebook de Tricks Tips Tutorials

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu