Pages - Menu

luni, 20 martie 2017

Prăjitură cu griş şi sirop de lapte



          O prăjiturică simplă,aromată cu puţine ingrediente care sigur vă va fi pe plac.Excelenta la micul dejun lângă cafeluţă , o cană de lapte sau iaurt.
Reţeta o am de la sora mea,i-am adăugat doar glazura.
Si ce culoare,ce arome,ce îmbietoareeeee.
Mi-am adus aminte de ea când mi-a spus o colegă ca o pregăteşte mereu pentru copilaşi.



Pentru blat:
6 oua(eu am avut ouă de ţară)
2 linguri zahar
16 linguri griş
50 gr Stafide
2 lingurite rom
Sare
Vanilie
Coaja de lamâie

Pentru sirop:
850 – 900 ml lapte
4 linguri zahar
Vanilie
Coaja de lamâie

Glazura:

Zeama de la o lamâie
4-5 linguri zahar pudra




Am pus stafidele cu putin rom sa se înmoaie.
Am mixat albusurile cu un praf de sare si zaharul,am adaugat galbenusurile ,grisul si stafidele scurse.






Am pus totul într-o tava tapetata si am pus la cuptor,la 180 de grade circa 30 de minute.


Am facut un sirop din lapte,zahar si arome.L-am fiert putin apoi l-am pus peste prajitura fierbinte,dupa ce am înţepat din loc în loc cu un baţ de frigaruie.
Am lasat pâna când prajitura a absorbit tot siropul.



Veti vedea cum prajitura se „umfla”precum un burete în timp ce absoarbe siropul fierbinte.
Pentru glazura,am turnat zeama de lamâie câte putin peste zaharul pudra,pâna am obtinut o pasta.Am pus-o cu lingura peste prajitura.


Am taiat când s-a racit complet.








S-aveţi poftă !!!


Comentarii
0 Comentarii
Comentarii Facebook de Tricks Tips Tutorials

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu