Pages - Menu

duminică, 31 mai 2020

Prăjitură cu iaurt și căpșuni




O prăjitură simplă,foarte gustoasă,pe care am întâlnit-o pe mai multe bloguri,cu fructe variate,dar sunt convinsă că este la fel de bună în orice combinație.
Eu am ales să o pregătesc cu căpșuni.


Ingrediente:
5 oua
200 g iaurt 10% grasime
100 ml ulei
200 g zahar
220 g faina
1 plic praf de copt
2 linguri zeama de lamâie
Vanilie
Coaja rasa de lamâie
Sare
500 g capsuni



Mod de preparare:
Am separat albusurile de galbenusurile oualor.
Am mixat albusurile cu un praf de sare.Când spuma a devenit ferma,am adaugat treptat zaharul mixând bine dupa fiecare repriza.
La final am adaugat jumatate din zeama de lamâie,iar cu cealalta jumatate am stins praful de copt.


Am pastrat 3 linguri de zahar pentru galbenusuri.Nu este obligatoriu insa,se poate adauga tot zaharul la albusuri.
Am mixat galbenusurile cu cele 3 linguri de zahar pastrate ,am adaugat iaurtul,uleiul,vanilia,praful de copt stins cu lamâie.



Am pus apoi faina peste crema de galbenusuri,apoi am încorporat usor spuma de albusuri.





Am pus compozitia într-o tava de 30x25 cm ,tapetata cu hârtie de copt.
Am spalat capsunii,i-am scurs foarte bine,i-am taiat bucati si i-am presarat cu putina faina.
Am presarat capsunii peste copozitia din tava.


Am pus tava la cuptor la 180 de grade pentru 35 de minute,sau pâna când introduceti o scobitoare în blat si aceasta iese curata.
Se lasa prajitura sa se raceasca pe un gratar,apoi se poate servi.




S-aveți poftă!
                                                                                                                                                                                                                                                                                                      


Un comentariu: