Pages - Menu

marți, 23 iunie 2020

Chifteluțe cu năut și dovlecel


Așa cum v-am mai spus,prietenii de la Sano Vita mi-au trimis multe ingrediente sănătoase,iar cei de la Bosch un super blender,puternic  care toacă,pasează ,mixeaza,chiar și videază,tocmai bun pentru a pregăti bunătăți pentru cei dragi. 
Mai multe informații despre produsele Sano Vita găsiți intrând pe site-ul https://www.sanovita.ro/
Despre cât de folositor este blenderul de mâna ErgoMixx de la Bosch,puteți să vedeți aici : https://www.bosch-home.ro/catalog-produse/electrocasnice-mici-de-bucatarie/blendere-de-mana/ergomixx/MS6CB61V5

Când am pregătit această rețetă m-am gândit la o prietenă dragă,Roxana Ciobanu,o fată pe care o admir tare mult.De-a lungul timpului am întâlnit mulți prieteni virtuali și s-au legat legături puternice și în viața reală.Tare mult mi-aș dori să pot s-o întâlnesc și pe Rocsy,să pot s-o îmbrățișa tare tare și să povestim multe lucruri.

Roxana este un exemplu de voință și bunătate.Nu știu ca vreodată ea să fi supărat pe cineva,nici măcar atunci când ea a fost foarte afectată de unele evenimente.Intotdeauna a avut un cuvânt de apreciere sau de încurajare.

Nu uitați să vă înscrieți și la concurs pe pagina de Facebook a blogului,puteți astfel să câștigați produse Sano Vita și Blenderul de mână ErgoMixx de la Bosch.


Ingrediente:
200 g naut Sano Vita,fiert
200 g ciuperci din borcan/conserva
Un dovlecel
1 ou
100 g mozzarella rasa
3 linguri faina
Ceapa verde,patrunjel si marar verde
Sare,piper,fulgi de ardei iute
Ulei pentru prajit







Mod de preparare:
Dovlecelul l-am curatat si l-am dat pe razatoarea cu ochiuri mari.Am pus putina sare si l-am scurs bine.
Nautul l-am pus la înmuiat în apa rece,apoi l-am fiert.Ca sa câștig timp,l-am fiert cu o zi înainte în Multicookerul Crock Pot Express cu gatire sub presiune.


Dupa ce s-a fiert l-am pus în vasul blenderului Bosch ErgoMixx si din câteva impulsuri a fost maruntit.Nu trebuie sa fie pasta,pot sa mai ramâna si bucati mai mari.


Ciupercile le-am scurs foarte bine si le-am tocat si pe acestea tot cu ajutorul blenderului Bosch.






Am calit putin ceapa verde,apoi am pus ciupercile si verdeata.



 Intr-un vas am pus nautul,ciupercile,dovlecelul,mozzarella,oul,faina si condimentele.


Puteti sa adaugati faina treptat,in functie de consistenta veti vedea de câta aveti nevoie.
Am pus uleiul într-o tigaie si când s-a încalzit,am luat cu lingura compozitie si am pus în tigaie,aplatizându-le putin.


Le-am prajit pe ambele parti si le-am scos pe hârtie absorbanta.
Se servesc calde.




S-aveți poftă!



Comentarii
0 Comentarii
Comentarii Facebook de Tricks Tips Tutorials

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu