Pages - Menu

marți, 6 octombrie 2020

Vacanță în Maramureș

 

Pentru că anul acesta a trebui să ne cam schimbăm planurile de vacanță,am ales să petrecem câteva zile împreună cu toată familia,în Maramureș.

Oricum era demult pe listă și această ieșire.

A fost minunat să ne petrecem aceste  zile împreună.Am avut noroc și de o vreme superbă de toamnă.

Chiar dacă eu făcusem o listă lungă cu ce am vrea să facem în aceste zile,nu a fost chiar așa,am bifat doar câteva obiective și am preferat să petrecem mai mult timp acolo unde am fost cazați.

Am ales Chalet Bora în Vișeu de Jos,o locație pe care o recomand cu drag,în special dacă aveți copii.Nepoțica a fost încântată de locul de joacă.

In drum am oprit la Manastirea Bârsana,am fost și la Cascada Cailor,despre care v-am mai scris eu aici  ,iar la întoarcere am vizitat Cimitirul Vesel de la Săpânța.

Am pregătit și o surpriză pentru nepoții noștri, care sărbătoreau 5 ani de căsnicie.O negresă ciocolatoasă a ținut loc de tort.

Ne-am delectat cu tot felul de bunătăți: sărmăluțele fără egal pregătite de mama,băieții au fost responsabili cu prepararea gulașului,grătarelor și a mititeilor.

Am mai avut și o prăjitură cu mere.

Vă las în compania imaginilor,care nu sunt puține.






























































































































Comentarii
0 Comentarii
Comentarii Facebook de Tricks Tips Tutorials

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu