Pages - Menu

vineri, 5 decembrie 2014

Chec cu măr şi scorţişoară (reţeta de post)



Un chec foarte pufos ,mărul din compoziţie i-a dat o textură uşor umedă.Mie mi-a plăcut foarte mult şi în varianta aceasta de post.




Ingrediente: 
350 g faina
150 g zahar
150 ml ulei
100 ml apa minerala
150 ml nectar de piersici
3 mere
1 lingurita praf de copt
1 lingurita bicarbonat
Stafide
Scortisoara
Vanilie
Sare


 Mod de preparare:
Merele le-am curatat de coaja si le-am razuit.
Uleiul l-am mixat cu zaharul,apoi am adaugat nectarul si apa minerala.
Faina am amestecat-o cu un praf de sare ,praful de copt si bicarbonatul,apoi le-am pus peste ingredientele lichide.
Am pus si marul razuit,vanilia,stafidele si scortisoara.
Compozitia am turnat-o într-o tava tapetata cu ulei(margarina) si faina.
Am pus tava în cuptor  la 180 de grade pentru o ora.
Verificati totusi cu o scobitoare când este copt.
L-am taiat dupa ce s-a racit.



Comentarii
0 Comentarii
Comentarii Facebook de Tricks Tips Tutorials

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu