Pages - Menu

duminică, 29 noiembrie 2015

Panna cotta cu ciocolată,cu vanilie şi jeleu de mango



Panna cotta mi se pare un desert tocmai bun de pregătit când nu ai prea mult timp la dispoziţie,iar ingredientele sunt la îndemâna.
Iniţial am vrut să fac doar panna cotta cu ciocolată dar apoi am zis că n-ar fi rău s-o combin şi cu alte arome,aşadar am mai făcut o panna cotta cu vanilie şi un jeleu de mango.
Jeleul de mango a fost tare uşor de pregatit cu noua achiziţie,Blenderul Breville blend activ,de care sunt foarte mulţumită.



Ingrediente panna cotta cu ciocolată:
250 ml frisca 30% grasime
200 ml lapte
140 g ciocolata 74% cacao
1 lingura cacao
150 g zahar
10 g gelatina + 50 ml lapte
1 lingurita ghimbir razuit (optional)

Ingrediente panna cotta cu vanilie:
200 ml frisca 30% grasime
150 ml lapte
2 linguri zahar
10 g gelatina +50 ml lapte
1 pastaie vanilie

Ingrediente jeleu mango:
300 ml pulpa de mango, blenduita
1 foaie gelatina


Am mai folosit pentru decor frisca,cubulete de mango,coacaze rosii si zmeura,betisoare de ciocolata.





Pentru panna cotta cu ciocolata am pus laptele cu zaharul si cacaoa într-un vas ,pe foc pâna s-a topit zaharul.Am pus si frisca si am adus la punctul de fierbere.
Am luat vasul de pe foc si am pus ciocolata rupta bucati.
Am amestecat pâna ce aceasta s-a topit.
Gelatina am pus-o la hidratat cu laptele rece (50 ml),apoi am încalzit la microunde si am pus peste amestecul ciocolatos.
La final am adaugat ghimbirul razuit.
Mie îmi place foarte mult combinat cu ciocolata.
Dupa ce s-a racorit putin,am pus în cupe si l-am dat la frigider pâna s-a întarit.
Nu a durat prea mult,doar cât am preparat panna cotta cu vanilie.

Pentru panna cotta cu vanilie,la fel am hidratat gelatina cu lapte rece,am pus laptele cu zaharul si semintele din pastaia de vanilie pe foc,pâna s-a înfierbântat,am luat vasul de pe foc,am pus gelatina si am amestecat  foarte bine.
Am lasat sa se racoreasca putin si apoi am pus în cupe peste panna cotta cu ciocolata sau în cupe separate.

Am pus în blender bucatile de mango si în câteva secunde am obtinut un piure.
Foaia de gelatina am hidratat-o cu putina apa rece,am scurs-o de apa,am încalzit piureul de mango si apoi am pus gelatina,amestecând pâna ce aceasta s-a topit.
La fel ,dupa ce s-a racorit,l-am pus în cupe.
La final am decorat cu frisca,fructe si betisoare din ciocolata.
Un desert simplu dar foarte gustos.





Poftă bună !!!!



Comentarii
0 Comentarii
Comentarii Facebook de Tricks Tips Tutorials

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu