Pages - Menu

marți, 20 septembrie 2016

Cornuleţe cu rahat



Cred că oricine poate fi cucerit de nişte cornuleţe fragede şi aromate.
Se prepară foarte uşor şi nu sunt pretenţioase.Se păstrează foarte bine timp de câteva zile,dar asta doar dacă nu faceţi doar o singură porţie.
Reţeta am găsit-o pe blogul Teo bucatar şi mi-a plăcut pentru că este o reţetă foarte simplă.



Ingrediente:
250 g unt 82% grasime
100 g smântâna 30% grasime
1 ou
2 linguri zahar pudra
500 g faina
1 lingurita praf de copt
Vanilie
Sare
250 g rahat
Zahar  pentru pudrat


 Mod de preparare:


Am mixat untul moale cu zaharul pudra  si vanilia,apoi am adaugat oul.


Am mai mixat pâna am obtinut o crema.Am  pus si smântâna.


Am adaugat faina amestecata cu sarea si praful de copt.


Am amestecat cu o lingura de lemn,apoi am rasturnat totul pe planseta si am framântat pâna ce am obtinut un aluat elastic,care se întinde cu usurinta.




Am rulat aluatul,l-am acoperit cu o folie si l-am lasat la frigider cam o ora.
Am împartit aluatul în 3 parti.Am întins fiecare parte sub forma de cerc ,pe care apoi l-am taiat în 12 parti.Am pus rahat pe fiecare bucata si apoi am rulat începând de la partea mai lata.





Am asezat cornuletele în tava pe care am pus hârtie de copt.
Se coc la 180 de grade pentru 20 de minute.
Dupa ce s-au racorit putin,se pudreaza cu zahar.
Aceste cornulete sunt foarte fragede si se pastreaza foarte bine mai mult timp.
Se poate folosi si altfel de umplutura,dupa preferintele fiecaruia.



S-aveti pofta!!!



Comentarii
0 Comentarii
Comentarii Facebook de Tricks Tips Tutorials

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu