Pages - Menu

vineri, 26 februarie 2021

Tartă cu brânză şi mandarine

 


Fie că sunt dulci ori sărate,tartele ne scot din impas când vrem să pregătim ceva rapid.

Se pregătesc foarte uşor şi le putem face în foarte multe combinaţii.

Cum în această perioadă am multe fructe în casă,mai ales citrice,m-am gândit să pregătesc această tartă cu cremă de brânză şi un jeleu de mandarine.

Pentru a o îndulci am folosit îndulcitor Green Sugar,iar pentru aluat am combinat faină alba cu faină de migdale.

Am folosit o tavă de tartă cu fundul detaşabil ,cu dimensiune de 30x20 cm,aşa că ,aluatul fiind puţin,deasupra am decupat doar nişte forme din aluat.

 


Ingrediente:

Aluat fraged:

150 g faina de migdale

100 g faina alba

125 g unt 82% grasime

80 g îndulcitor Green Sugar (sau zahar)

1 ou

1 lingurita praf de copt

Sare

Coaja rasa de lamâie

Vanilie

Pentru umplutura:

600 g crema brânza de vaci

3 oua

100 g îndulcitor Green Sugar

Coaja de lamâie

Vanilie

 400 ml suc proaspat de mandarine

50 g amidon alimentar


Frisca si coacaze rosii pentru decor

 




Mod de preparare:

Pentru aluat,untul rece cubulete se amesteca cu faina alba si faina de migdale.Se obtine o compozitie nisipoasa.Se adauga restul ingredientelor.

Se acopera cu o folie si se lasa la frigider 30 minute.

Intre timp am pregatit jeleul de mandarine.

Am stors sucul din mandarine.Am obtinut 400 ml suc.

Amidonul l-am diluat cu putina apa rece si l-am amestecat cu sucul de mandarine.

Am pus sucul într-o cratita si am fiert la foc mic pâna când s-a îngrosat.

Am luat cratita de pe foc si am lasat sa se raceasca.



Am scos aluatul din frigider,am pastrat o bucata mai mica pentru a decupa acele forme ce le-am pus deasupra.




Pe o hartie de copt am întins aluatul în forma dreptunghiulara,mai mare decât dimensiunea tavii  si apoi,ajutându-ma de hârtie,am pus aluatul în tava,astfel ca aluatul sa ajunga si pe peretii tavii.

Am pus tava la frigider pâna am pregatit crema de branza.

Am mixat crema de brânza cu îndulcitorul si ouale,vanilia si coaja de lamâie.

Am pus crema de brânza în tava,peste crema am pus jeleul de mandarine si formele de aluat decupate.




Am încalzit cuptorul la 180 grade si am copt tarta 35 de minute.

Se lasa sa se raceasca,apoi se pune la frigider pentru minim 2 ore.

Este chiar mai buna daca sta câteva ore la frigider.




S-aveţi poftă!

 


Comentarii
0 Comentarii
Comentarii Facebook de Tricks Tips Tutorials

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu