Pages - Menu

luni, 19 mai 2014

Mazăre verde cu carne de porc


O mâncare care tare mult îmi place şi foarte uşor de preparat.

Ingrediente:
500 g pulpa de porc degresata
400 g mazare verde
3 morcovi
2 buc ceapa uscata
100 ml suc de rosii
Ulei
Sare,piper,boia
Cimbru si marar verde


Mod de preparare:
Ceapa am taiat-o si am calit-o cu putin ulei.
Am pus putina boia de ardei si apoi carnea taiata bucati mai mari .
Am lasat sa se caleasca putin si carnea,am condimentat si am pus apa ca sa fiarba.
Când carnea a fost fiarta de jumatate,am pus morcovii taiati.
Spre final am mai adaugat sucul de rosii,o crenguta de cimbru si marar verde.
Gata mâncarica,fara prea multe batai de cap.



Pofta bună !!
Comentarii
0 Comentarii
Comentarii Facebook de Tricks Tips Tutorials

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu