Pages - Menu

joi, 15 mai 2014

Osso bucco cu garnitură de cuş - cuş


                   Când am văzut reţeta aceasta,am poftit la ea instantaneu,Dar acum cum era să-mi potolesc pofta,că am căutat în tot oraşul rasol de vita cu os.Pe când făceam scenarii să folosesc altă carne,dezamagită fiindcă nu era acelaşi lucru,iacă am găsit şi rasoalele,la un preţ foarte ridicat,dar a meritat din plin.
Putem să mulţumim că putem să avem aşa ceva pe masă.Putem să mulţumim şi din multe alte motive şi să ne gândim de doua ori când ne lamentăm de prea multe griji.


Ingrediente:
Pentru osso bucco:
4 felii rasol de vita cu os
3 morcovi
2 buc ceapa uscata
2 buc ceapa verde
2 rosii mari
Ardei gras verde
Patrunjel radacina
Radacina telina
200 ml vin alb
Supa dintr-un cub Knorr
Ulei
Faina
Sare,piper
Boia de ardei dulce
O foaie de dafin
Marar si patrunjel verde pentru servit
Pentru cuş – cuş:
Paste cuş –cuş
Ulei
Un morcov



Feliile de carne se sterg cu un prosop curat,se condimenteaza,se dau prin faina si se prajesc în ulei la foc iute pe ambele parti.Astfel sucul va ramane în interior pe parcursul fierberii.
Zarzavaturile se taie si se calesc în uleiul în care am prajit carnea.

Eu am transferat totul intr-o oala de lut si am fiert la foc domol.
Cand s-au înmuiat punem putina boia de ardei,carnea,vinul si supa din cubul de Knorr sau orice supa aveti.
Mai condimentam si lasam sa fiarba la foc foarte mic.De aceea durata prepararii va ajunge cam la doua ore jumătate.
Daca fierbeti intr-un vas normal,nu unul de lut,durata va fi probabil mai mica.
Fierbem pana cand carnea se desprinde de pe os.
Am facut alaturi o garnitura de cuş cuş .
Pentru aceasta prajim putin pastele cu ulei,apoi punem apa si putina sare.
Lasam sa fiarba.
Oprim focul si le mai lasam putin in apa sa se „umfle”.
Le strecuram.
Intr-o cratita prajim morcovul fideluta in putin ulei.Adaugam cuş-cuşul si amestecam cu o furculita ca boabele sa nu se lipeasca.
Eu zic ca merge excelent cu o salata de varza ori muraturi si un vin bun alaturi.

Poftă bună !!!!






Comentarii
0 Comentarii
Comentarii Facebook de Tricks Tips Tutorials

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu