Pages - Menu

vineri, 13 iunie 2014

Chifteluţe cu sos de roşii


          O mâncare foarte gustoasă cred eu.Aveam aşa o poftă de chiftele,de aceea le-am făcut aşa uriaşe.Coapte la cuptor şi însoţite de paste,a fost o mâncare destul de uşoară şi deosebit de gustoasă.


Ingrediente:
Pentru chifteluţe:
300 gr carne de porc tocata
2 cartofi
2 felii pâine
Un ou
3 catei usturoi
Sare ,piper
Marar si patrunjel verde
Pentru sos:
O ceapa rosie
2 morcovi
2 rosii
Un gogosar rosu
100 ml suc de rosii
Un catel de usturoi
Sare,piper
Busuioc
2 linguri ulei
Pentru garnitura paste tagliatelle

Mod de preparare:
Am pregatit mai întâi chiftelutele.
Am amestecat carnea tocata cu cartofii dati pe razatoarea cu ochiuri mici,dupa ce i-am stors putin de zeama.Am pus si painea înmuiata si scursa si ea.
Am pus usturoiul,oul ,verdeata si am condimentat.
Am facut chiftele mai mari pe care le-am pus în tava de briose în care am pus hârtiute.
Am vrut niste chiftele mai mari asa ca le-am copt în cuptor.
Pentru sos,am calit ceapa si morcovul cu putin ulei.Am adaugat rosiile oparite ,decojite si taiate bucati.
Am pus putina apa si am lasat sa fiarba la foc mic.
Am adaugat apoi gogosarul taiat ,sucul de rosii.Am condimentat.
Spre final am pus usturoiul si busuiocul.
Am pus chiftelutele in sos si am lasat sa fiarba doua trei clocote.
Am servit cu paste tagliatelle.



Pofta buna !!!!

2 comentarii:

  1. Tare bune sunt si tare frumos le prezinti :). Nu ani de zile am mancat pastele cu alte chestii, dar la chiftele nu ne-am gandit pana cand nu am vazut niste poze faine pe internet :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Foarte bune au fost.Chiar mi s-a cam facut dor de chiftele.Multumesc Simona

      Ștergere