Pages - Menu

sâmbătă, 3 noiembrie 2018

Cornuleţe fragede cu untură




Nu-i aşa că şi voi vă bucuraţi când gasiţi o reţetă simplă,cu ingrediente puţine,dar după ce o pregătiţi vă gândiţi când o veţi pregăti iarăşi?
Cam aşa s-a întâmplat şi cu această reţetă de cornuleţe pe care am găsit-o la prietena mea Timea,pe blogul ei, Ce a mai gatit Timea,veţi găsi multe reţete interesante.



 Ingrediente:
200 g untura
180 g smântâna 30% grasime
420 g faina
Vanilie
Sare

Pentru umplutura:gem de struguri
Zahar pentru pudrat


Mod de preparare:
Am pus 300 g faina într-un vas si sarea.Am adaugat apoi untura , smântâna si vanilia.


Am omogenizat toate ingredientele si am mai adaugat faina treptat.
Eu am adaugat 420 g faina.
Trebuie sa obtinem un aluat fraged care nu se lipeste de mâna.


L-am acoperit cu o folie si l-am lasat la frigider pentru o ora.
Am scos aluatul de la frigider,l-am împartit în doua,cealalta jumatate am pus-o iarasi la frigider.
Am întins o foaie subtire si am decupat forme rotunde cu ajutorul unui pahar.
Pe fiecare forma am pus gem de struguri si apoi am rulat dându-le forma de cornulet.



Le-am asezat în tava, pe hârtie de copt.Mie mi-au iesit 50 de cornulete si le-am pus în doua tavi.


Le-am pus la cuptor la 180 de grade pentru 25 de minute,sau pâna când vedeti ca se fac maronii pe “talpa”.
Dupa ce s-au racorit putin le-am dat prin zahar pudra.



S-aveţi poftă!!


Comentarii
0 Comentarii
Comentarii Facebook de Tricks Tips Tutorials

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu