Pages - Menu

duminică, 11 noiembrie 2018

Salam de biscuiţi cu ciocolată




Un desert banal,care ne aminteşte de copilărie.
Sunt aproape convinsă că l-aţi pregătit cel puţin o dată.
Am să vă prezint varianta mea puţin îmbunătăţită.i-am adăugat şi ciocolată.
Nouă ne-a placut foarte mult.



 Ingrediente:
400 g biscuiti
40 g cacao
100 g ciocolata +70 ml lapte
300 ml apa+100 g unt+100 g zahar pentru sirop
O lingurita rom
Optional miez de nuca sau rahat


Mod de preparare:
Am maruntit biscuitii.O parte i-am facut cu ajutorul blenderului ca sa fie ca un pesmet,dar am lasat si bucati mai mari.



Am facut sirop din 300 ml apa,100 g unt si 100 g zahar.
Am topit ciocolata cu laptele pe baie de aburi.
Peste biscuiti am pus cacaoa si am turnat siropul câte putin.




Compozitia nu trebuie sa fie prea moale,mai ales ca urmeaza sa punem si ciocolata.
Daca credeti ca este prea mult sirop,nu-l încorporati pe tot.
Am turnat si ciocolata peste biscuiti,am lasat doar putina sa pun deasupra.
Am pus si romul la final.


Pe o hartie de copt am presarat zahar pudra si am pus compozitia de biscuiti,dându-i forma cilindrica.


Am înfasurat în hârtie si l-am pus la frigider sa se întareasca.
Deasupra am pus ciocolata pastrata.


S-aveţi poftă !!!



Comentarii
0 Comentarii
Comentarii Facebook de Tricks Tips Tutorials

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu