Pages - Menu

luni, 12 noiembrie 2018

Varză a la Cluj pregătită la Slow Cooker



Mi-am dat seama că,deşi îmi place foarte mult mâncarea aceasta,nu am pregatit-o până acum.
De data aceasta aveam eu un moft sa o pregătesc la Slow Cooker-ul Crock Pot.De fapt oala minune a preluat doar partea în care aceasta ar fi stat la cuptor.
Mie îmi place să o pregătesc cu varză proaspată şi nu cu murată,dar opţiunea vă aparţine.
Foarte foarte gustoasă a fost.


Ingrediente:
1 varza proaspata aprox.1 kg
600 g carne de porc
200 g orez+700 ml apa
4 buc ceapa uscata
1 morcov
4 linguri ulei
500 ml suc de rosii
1 legatura marar verde
1 crenguta cimbru
Sare,piper,boia de ardei
smântâna




Mod de preparare:
Varza am taiat-o fideluta.


Intr-un vas am pus doua linguri de ulei  în care am calit doua cepe ,pe care le-am taiat marunt si  jumatate de morcov razuit.


Când ceapa a devenit sticloasa,am pus o lingurita de boia si varza taiata.




Am pus sare  si piper.Am calit totul pana ce varza a lasat putina apa,am adaugat 200 ml apa si am lasat-o sa fiarba.Spre final am adaugat mararul verde tocat marunt.


Varza nu trebuie fiarta de tot pentru ca se va mai gati si la Slow Cooker.
Orezul l-am spalat  cu apa rece,apoi am pus peste el 700 ml apa si o lingurita de sare si l-am pus la fiert.
Nici orezul nu trebuie fiert de tot.Dupa ce a început sa fiarba l-am mai lasat 10 minute.
L-am strecurat si l-am spalat sub un jet de apa calduta.


Am pregatit apoi carnea.




La fel ca si la varza,am calit ceapa si morcovul razuit cu putin ulei,am adaugat boia,apoi am pus carnea.


Am calit si carnea pâna când s-a deschis la culoare.Am condimentat,am pus 200 ml suc de rosii,putina apa si am lasat sa fiarba.
Cam 15 minute am fiert si carnea.
Când toate acestea au fost pregatite,am asamblat totul în vasul Slow Cooker-ului.
Pe fundul vasului am pus jumatate din cantitatea de varza,apoi un strat de orez,un strat de carne,peste carne am pus suc de rosii,iarasi un strat de orez,carne,suc de rosii si la final varza ramasa.
Peste varza  am mai pus suc de rosii si smântâna.







Totusi data viitoare am sa renunt la smântâna pentru ca i-a dat un aspect inestetic,oricum se va  folosi smântâna la servit.
Am setat Slow Cookerul pe High si dupa 2 ore si jumatate  mâncarea a fost gata.


Dupa cum se poate observa,straturile s-au asezat frumos si s-a putut taia frumos dupa ce s-a racit putin.


Daca nu aveti Slow Cooker,puteti sa asamblati totul într-o tava sau un vas mai înalt si sa o puneti la cuptor.
Presupun ca în 40 de minute ar trebui sa fie gata.
Daca as fi avut mai mult timp la dispozitie,as fi setat pe Low si as fi lasat 3 ore.
Pentru cei care nu înteleg de ce alegem sa gatim un timp îndelungat la Slow Cooker în loc sa alegem o metoda mai rapida,am sa va spun ca gustul mâncarii este mult mai bun daca este gatita lent.





S-aveţi poftă!

Comentarii
0 Comentarii
Comentarii Facebook de Tricks Tips Tutorials

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu