Pages - Menu

luni, 26 octombrie 2015

Prăjitură cu foi cu suc de roşii şi cremă de brânză

O prăjitură cu o reţetă extrem de simplă,dar foarte gustoasă.
Pentru foi m-am inspirat de la Diva în bucatarie,am redus doar cantitatea de zahăr.
Eu am preferat să le umplu cu o cremă de brânză.Nouă ne-au plăcut foarte mult.




Ingrediente foi(tava 38x25cm):
15 linguri suc de rosii
15 linguri ulei
13 linguri zahar
1 plic praf de copt
Un praf de sare
Vanilie
Coaja de lamâie
Faina cât cuprinde (eu am folosit 750 g)

Ingrediente umplutura:
700 g brânza de vaci
4 linguri de zahar
2 linguri smântâna
Vanilie
Coaja de lamâie
500 ml lapte
3 linguri griş

Zahar pentru pudrat




Mod de preparare:

Pentru foi am amestecat sucul de rosii cu uleiul si zaharul.Am adaugat praful de copt stins cu lamâie,sarea si aromele,apoi am încorporat treptat faina,pna ce am obtinut un aluat elastic,destul de tare ca sa putem întinde foile.
Eu am folosit 750 g de faina,dar s-ar putea sa fie nevoie sa mai putina sau sa mai adaugati.
Aceasta depinde mult de estul ingredientelor,precum si de tipul fainii folosite.
Am pus aluatul acoperit cu o folie,la frigider pentru jumatate de ora.
Am împartit aluatul în 4 bucati si am copt 4 foi pe dosul tavii.
Pentru a lucra mai usor,eu tai hârtie de copt de dimensiunea tavii,întind foaia pe ea si o transfer pe dosul tavii pe care le coc.
Când scot foile de la cuptor le pun cu tot cu hârtia de copt una peste alta într-o alta tava.
Am copt fiecare foaie maxim 15 minute la 180 de grade.

Pentru umplutura,am pregatit mai întâi grişul.
Am pus laptele la fiert cu 2 linguri de zahar.Când a început sa fiarba,am pus grisul în ploaie,amestecând cu un tel.
Compozitia nu trebuie sa fie prea groasa deoarece se va îngrosa dupa ce se raceste.
L-am lasat la racit.
Brânza am mixat-o cu celelalte 2 linguri de zahar,smântâna,vanilia,coaja de lamâie.
Apoi am încorporat si grisul racit.

Dupa ce foile s-au racit,am pus umplutura si le-am lasat la frigider peste noapte,astfel foile se vor înmuia foarte bine.
Am pudrat cu zahar.






Poftă bună !!


Comentarii
0 Comentarii
Comentarii Facebook de Tricks Tips Tutorials

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu