Pages - Menu

sâmbătă, 19 martie 2016

Rasol de porc la Slow cooker Crock Pot



V-am mai spus eu că oala asta minune,numită Slow Cooker poate fi de mare ajutor în bucătărie.
De dimineaţă am plecat la cumpărături,aşa că am pregătit tot ce era necesar si am dat drumul Slow Cookerului să-şi facă treaba până am venit acasă.Chiar dacă nu pot s-o programez,când m-am întors, după 5 ore,rasolul meu era tocmai bun de pus la cuptor .
Imi era o poftă grozavă de rasol de porc gătit foarte bine ,până când carnea se desprinde uşor de pe os şi şoricul este moale şi gustos.
Exact aşa a fost,dulce-picant şi lipicios.Irezistibil!
Nu mai poţi să ţii cont de dietă când ai aşa ceva la masă.
Am fiert carnea la Slow Cooker,apoi am glazurat-o şi am pus-o la cuptor.

Dacă nu aveţi Slow Cooker,puteţi să fierbeţi carnea în oală pe foc.
Noi nu am vrut garnitură,doar salată de sfeclă roşie cu hrean.



Ingrediente:
Un rasol de porc cu os(cam 1,300 kg a avut al meu)
Un morcov
O tija de apio(ţelina)
O ceapa
Sare
Boabe de piper si enibahar
Foi de dafin
Fulgi de chilli
Pentru glazurat:
O lingura de miere de albine
O lingurita pasta de ardei iute
Sos de soia
Ulei
Usturoi granulat
Boia de ardei
Piper


Mod de preparare:
Am condimentat rasolul si l-am pus în vasul Crock Potului.
Am pus legumele taiate,boabele de piper si enibahar,foile de dafin,sare si apa cât sa acopere trei sferturi din carne.Am pus capacul vasului.


Am conectat aparatul la tensiune si am setat pe High pentru  5 ore.
Dupa acest timp,am oprit aparatul si am scos cu grija carnea,fiind foarte fiarta,aceasta se poate rupe usor.
Zeama ramasa am folosit-o pentru o ciorbita.
Am asezat carnea într-un vas ceramic si am pregatit glazura.
Se poate pune la cuptor si în vasul Slow Cookerului dar eu am preferat o alta tava.
Pentru glazura am amestecat toate ingredientele si apoi am pus-o peste carne cu ajutorul unei pensule.


Am pus vasul la cuptor la 220 de grade pentru 15-20 de minute sau pâna se rumeneste frumos.
Cum am spus,am servit cu salata de sfecla roşie si hrean.




S-aveţi poftă !!!



2 comentarii:

  1. Nu pot sa citesc reteta cu asa poze. :))))
    Arata demential, putin spun demential, mai ales pentru mine ... :P :))))
    Adevarul e ca face treaba buna Crock-ul, chiar imi ploua in gura, iara ma uit la poze :))))) Te pupacesc, Dia!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. daca vrei iti trimit reteta pe mail fara poze :))))))
      Te pupacesc si eu si imi cer scuze ca-ti pricinuiesc necazuri acum cand esti la dieta.

      Ștergere