Pages - Menu

duminică, 4 martie 2018

Cornuleţe fragede (reţetă de post)




Eu am făcut aceste cornuleţe în varianta de post.Dacă nu doriţi să folosiţi margarină,puteţi să folosiţi unt.
Pentru că am luat reţeta de la prietena mea Luminiţa-Meryem Sunar,am vrut să respect întocmai reţeta ei.Luminiţa este o adevărată regină a aluaturilor,aşa cum puteţi să vedeţi pe blogul ei  O patraţică din Turcia mea”.
Eram sigură că vor ieşi nişte cornuleţe fragede,exact aşa cum a spus şi Luminiţa.




 Ingrediente:

250 g margarina
6 linguri apa mineral
2 linguri oţet
½ lingurita sare
Vanilie
Coaja de lamâie
Faina cât cuprinde(cam 10 linguri cu vârf zice Luminita) eu am cântarit si am avut nevoie de 370 g
Gem de visine cu caise(sau orice umplutura doriti)
Zahar praf pentru pudrat


Mod de preparare:

Am pus o parte din faina(cam 6 linguri),margarina cubulete,apa minerala,otetul,sarea,vanilia si coaja de lamâie.
Am omogenizat toate ingredientele,apoi am adaugat treptat faina pâna am obtinut consistenta dorita.
Aluatul nu trebuie sa fie prea tare dar sa fie nelipicios.
Dupa cum scria la reteta am batut aluatul de blat de 50 de ori.
Pare amuzant dar asa se fragezeste.
Dupa ce l-am snopit în bataie,l-am lasat la rece pentru o ora.
Am întins aluatul într-o foaie destul de subtire,am pus umplutura si le-am rulat.




Le-am pus la cuptor la 180 de grade pentru 30 de minute.
Când s-au racit le-am pudrat cu zahar.




S-aveţi poftă!!!

4 comentarii:

  1. Așa, de post, că mai sunt și din ăia ca mine, rătăciți, care postesc de mâncare și încearcă, măcar și puțin, să postească și sufletește.
    Așa că, pentru a le combina, pot zice că mi-a mers la suflet rețeta!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Asa e Padre,ca mai postim si noi,ori macar le dam idei celor care vor sa o faca.Am mai spus ca pentru mine,mult mai importante sunt faptele ce le facem si nu doar in post.
      Si cum reteta asta e mai mult decat simpla,poti sa o prestezi,ba chiar sa pui niste magiun din ala de care ai.
      Multumesc de vizita si aprecieri.

      Ștergere
  2. Răspunsuri
    1. Multumesc Laura.Foarte bune sunt si e asa simpla reteta.
      Pupici

      Ștergere