Pages - Menu

duminică, 29 iulie 2018

Ingheţată cu mango şi zmeură




Imi era poftă de îngheţată şi doar nu era să cumpăr când e aşa uşor de preparat.Nici nu avem nevoie de prea multe ingrediente
Si cum am găsit mango foarte copt ,am ştiut că va fi minunat într-o îngheţată.Cumpărasem şi nişte zmeură aşa că a fost combinaţia perfectă.
Pentru că am folosit lapte condensat, îngheţata a avut o textură cremoasă.
Dar mai bine scurtăm introducerea şi vă spun cum am pregătit îngheţata,altfel o să credeţi că e ceva comlicat.



Ingrediente:
Un fruct mango copt
397 ml lapte condensat îndulcit
300 g smântâna 25% grasime
300 ml smântâna pentru frisca  La Dorna
Zmeura



Mod de preparare:


Am mixat smântâna pentru frisca.Nu trebuie sa fie foarte ferma.
Am curatat mango,l-am taiat cubulete si l-am pasat cu ajutorul blederului Breville.


Am amestecat smântâna cu laptele condensat si piureul de mango,apoi am încorporat usor frisca mixata.


Am pus apoi compozitia obtinuta la masina de îngheţata,nu este una foarte performanta dar ma scuteste de  amestecatul pentru a nu se face ace de gheaţa.




Am pus compozitia într-o caserola si am pus din loc în loc zmeura.
O parte din zmeura am zdrobit-o cu o furculita ,restul am pus-o asa întreaga.


Am pus înghetata la congelator pentru câteva ore.Când doriti sa o consumati,o scoateti cu 10-15 minute înainte,la temperature camerei.
Noi am servit-o cu sos de afine si frunzulite de menta.
  


S-aveţi poftă !!!

4 comentarii:

  1. Delicioasa si naturala! Foarte, foarte faina!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc Laura.Prea m-ai ispitit cu inghetata ta .Pupici

      Ștergere
  2. De unde luati conservă de lapte condensat? Eu nu am gasit...

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. De obicei cumpar de la Auchan.Se mai gaseste la Carrefour din cate tin minte.

      Ștergere