Pages - Menu

luni, 17 septembrie 2018

Tort cu mango şi ciocolată




Este un tort cu multă ciocolată.Deşi musafirul meu a vrut un tort doar cu ciocolată,parcă nu m-a lăsat sufletul să nu adaug şi ceva fructe.E plăcerea mea.
Aşa că am adăugat mango,zmeură şi afine.
M-am bucurat să văd că a fost foarte apreciat.



Ingrediente:
Blat pandispan (tava cu diametrul de 20 cm)
6 oua
180 g zahar
180 g faina
Sare
Eu am impartit cantitatile si am copt 2 blaturi.

Crema de mango:
Pulpa de la 2 fructe mango foarte coapte
10  g gelatina foi
Câteva Frunze de menta
300 g smântâna Solomonescu 30% grasime
Zmeura,afine

Crema de ciocolata:
400 g ciocolata 50% cacao
400 ml smântâna pentru frisca 30%
400 g smântâna Solomonescu 30%
1 lingura miere

Sirop:
100 ml apa
2 linguri zahar
Zeama de lamâie

Glazura:
200 g ciocolata 50% cacao
200 ml smântâna  pentru frisca 30%

Bomboane de ciocolata pentru ornat.


Mod de preparare:
Am  pregatit mai întâi cele 2 blaturi.
Puteti sa pregatiti si un singur blat si apoi sa-l taiati în 4 parti.
Mie mi s-a parut mai simplu sa fac 2 blaturi.
Am mixat ouale întregi cu un praf de sare si zaharul pâna ce si-au triplat volumul si paletele mixerului lasa urme ca si într-o crema.
Am  încorporat apoi usor faina cu ajutorul unei palete.
Am pus compozitia în tava tapetata si am pus la cuptor la 180 de grade pentru 25-30 de minute.
L-am lasat apoi sa se raceasca pe un gratar.
Pentru crema de mango,am hidratat foile de gelatina cu putina apa rece.
Am pasat pulpa de la cele doua fructe mango,împreuna cu frunzele de menta,cu ajutorul unui blender.
Am încalzit piureul obtinut,am scurs foile de gelatina si le-am pus peste piure,amestecând pâna ce s-au dizolvat.
Dup ace s-a racorit putin,am pus piureul la frigider sa se raceasca complet.
Am mixat smântâna si apoi am amestecat-o cu piureul de mango.
Am pus zmeura si afine si am lasat-o iarasi la frigider pâna când am ansamblat tortul.
Pentru sirop am fiert toate ingredientele si l-am lasat sa se raceasca.
Pentru crema de ciocolata am topit cele 400 g de ciocolata împreuna cu 400 ml smântâna pentru frisca,pe baie de aburi.
Dupa ce s-a racorit,am lasat-o la frigider jumatate de ora .
Am mixat smântâna cu o lingura de miere.
Am scos ciocolata de la frigider,am mixat-o foarte putin,doar cât sa prinda consistenta,apoi am încorporat frisca.
Am ansamblat apoi tortul.
Am taiat fiecare blat în doua ,obtinând 4 foi .Le-am însiropat.
Peste prima foaie am pus crema de ciocolata,a doua foaie,crema de mango,a treia foaie,crema de ciocolata si ultima foaie.
Am pastrat crema de ciocolata si pentru a îmbraca tortul.
Am lasat tortul la frigider pentru ca sa se întareasca crema de ciocolata.
Pentru glazura,am topit ciocolata si smântâna pe baie de aburi.
Dupa ce s-a racit dar a ramas suficient  de fluida,am pus-o deasupra tortului.
Am decorat cu bomboane si crema de ciocolata.




S-aveţi poftă !!!

Comentarii
0 Comentarii
Comentarii Facebook de Tricks Tips Tutorials

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu