Pages - Menu

joi, 10 octombrie 2019

Sarmale pregătite la Multicooker Crock-Pot Express cu gatire sub presiune



 Abia așteptasem să pregătesc sarmale la Multicookerul Crock Pot Express cu gătire sub presiune.
V-am mai spus eu cât de mult iubesc aparatul ăsta.Am deja o listă lungă de tot cu preparate pe care vreau să le încerc.
Pâna acum spuneam că sarmalele mamei sunt cele mai bune din câte există,asta și pentru că le fierbe în cuptor,la foc mic,în oala de lut.
Așa că am zis să încerc și eu rețeta ei,dar să le fierb la Multicookerul Crock-Pot Express cu gătire sub presiune.
Gustul a fost la fel de minunat ,dar timpul de gătire s-a redus substanțial.
In plus,am pregătit umplutura direct în vasul Multicookerului Crock-Pot Express cu gătire sub presiune.
Dacă v-a convins rețeta mea (ca și alte rețete pe care le găsiți pe blog) nu uitați să profitați de Crocktober deoarece  Multicookerul Crock-Pot Express cu gătire sub presiune,cât și Slow Cooker-ele beneficiază de o promoție specială,sigur nu ați vrea să o ratați.
Mai multe informații despre ofertă găsiți deschizând link-ul următor :  http://bit.ly/2mr5SHp





Ingrediente:
O căpățână de varza mai mica(cam 25 frunze am avut eu nevoie)
300 g carne de porc tocata
100 g costita de porc afumata
150 g orez
2 buc ceapa
2 linguri ulei
50 ml suc de rosii pentru umplutura
Sare,piper,boia
Marar verde
O crenguta de cimbru si marar uscat
Apa si suc de rosii pentru fiert(aprox.200 ml suc de rosii)






Mod de preparare:
Frunzele de varza le-am oparit în apa cu putina sare,crenguta de cimbru si mararul uscat.

Am taiat cotoarele frunzelor,dar le-am pastrat pentru a le pune pe fundul oalei,înainte de a aseza sarmalele.
Am conectat Multicookerul Express cu gatire sub presiune la sursa de curent.
Am setat functia Brown/Saute,timpul 10 minute,apoi Start.
Am pus cele doua linguri de ulei în vasul aparatului si am calit ceapa tocata marunt.
Am adaugat apoi costita afumata tocata si ea marunt,carnea,orezul,sucul de rosii,condimentele si mararul tocat marunt.





Se condimenteaza dupa gust.
Am apasat tasta Stop si am scos vasul din aparat,pentru a opri  gatirea.
Am pus umplutura pe fiecare frunza de varza si le-am înfasurat.
Dupa ce am terminat umplutura,pe fundul vasului am pus cotoarele de  la varza,apoi am asezat sarmalele.Mie mi-au iesit 21 de bucati.Acum depinde si de cât de mici reusiti sa le faceti.


Deasupra am tocat frunzele de varza ramase.


Am pus vasul înapoi în aparatul Multicooker  Crock Pot Express cu gatire sub presiune.
Pentru fiert vom avea nevoie de lichid.Cantitatea acestuia este in functie de cum doriti sa fie la final,tinând cont de faptul ca acesta nu va scadea prea mult în timpul fiertului,doar cât va fi absorbit de orez.
Noua ne plac sarmalele mai „seci”,adica sa nu aiba prea multa zeama la final,deci am pus  200 ml suc de rosii,cam 400 ml apa si sare.
Lichidul nu a acoperit sarmalele,iar la final a ramas foarte putin,asa cum am dorit.

Am pus capacul Multicookerului Express cu gatire sub presiune,l-am rotit în pozitia închis,am închis si supapa de presiune.
Am setat functia de gatire Manual,timpul 25 minute si am apasat tasta Start.
Pe ecranul aparatului va aparea Heat pâna când se acumuleaza presiune în vas.Vor iesi câțiva aburi,apoi se va auzi un semnal sonor si va începe timpul propriu zis pentru gatire.


Când cele 25 de minute au expirat,se va auzi iarasi un semnal sonor si daca nu apasam tasta start,aparatul va trece automat pe functia de „pastrare la cald”.
Am apasat tasta Start/Stop si am mai lasat 15 minute,astfel presiunea se va elibera treptat,iar orezul se va mai „umfla”.
Dupa aceste 15 minute,am deschis supapa de presiune,ajutându-ma de o spatula.Am deschis apoi capacul,având grija ca aburul din oala sa nu ma arda.


Am servit sarmalele cu smântâna.







S-aveți poftă!



Comentarii
0 Comentarii
Comentarii Facebook de Tricks Tips Tutorials

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu