Pages - Menu

joi, 29 octombrie 2020

Clătite cu spanac

 



Imi place foarte mult când mâncarea are culori frumoase.

Când am vazut la Andreea aceste clătite de un verde așa intens,am știut că le voi încerca negreșit.

Nu mă îndoiesc că vă plac clătitele,dar dacă vă place și spanacul,trebuie neaparat să încercați rețeta.

Pentru umplutură eu am ales o cremă de brânză,cu ceapă verde și mărar,dar cred că ar merge la fel de bine cu ciuperci.





Ingrediente:

200 g spanac proaspat

200 ml apa

300 ml  lapte

3 oua

250-300 g faina

3 linguri ulei

Sare

Ulei pentru prajit clatitele

 

Pentru umplutura:

Branza de vaci cremoasa

Crema de burduf

Ceapa verde

Marar verde

 



Mod de preparare:

Spanacul împreuna cu apa le-am pus în blender  si le-am pasat pâna ce spanacul a fost tocat fin.

Am pus amestecul într-o sita deasa si am stors tot sucul.

Sucul l-am folosit pentru clatite,iar spanacul ramas pentru o mâncarica de spanac.

Am mixat ouale cu un praf de sare,am adaugat uleiul,laptele,jumatate din cantitatea de faina,având grija sa nu se formeze cocoloase.

Am pus apoi sucul de spanac si restul de faina.

Cantitatea de faina va fi în functie de cât de groase vă plac clatitele.

Daca însa le doriti mai subtiri,asa cum le-am facut eu,compozitia va trebui sa fie de consistenta smântânii lichide.

Am lasat compozitia la frigider cam o ora.

Daca compozitia s-a mai îngrosat o puteti dilua cu putin lapte.

Am copt clatitele pe ambele parti,punând în tigaie putin ulei pentru fiecare clatita.

Fiți cu ochii pe ele pentru ca se vor coace foarte repede.

Daca vreti clatite subtiri,puneti putina compozitie si o distribuiti uniform pe toata suprafata tigaii.



Pentru umplutura,am amestecat cele doua tipuri de branza,am pus marar si cozi de ceapa verde.

Se servesc calde.

S-aveți poftă!

 


Comentarii
0 Comentarii
Comentarii Facebook de Tricks Tips Tutorials

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu