Pages - Menu

miercuri, 26 noiembrie 2014

Pulpă de curcan la cuptor


Imi place carnea de curcan deşi nu o gătim prea des.
Modul de preparare  e destul de simplu,doar că durează ceva mai mult timp,asta şi pentru că nouă ne place carnea bine făcută.
De data aceasta am pregătit-o cu legume şi cartofi şi am servit-o cu dulceaţă de ardei iute.A fost foarte gustoasă.



Ingrediente:
O pulpa de curcan(aprox.1 kg)
Sare,piper,boia
Rozmarin
2 căţei de usturoi
Ulei de masline
Morcovi
Legume din amestec mexican
2 mere
Cartofi
100 ml vin rose
100 ml apa



Am uns carnea cu ulei de masline,apoi am condimentat-o si am lasat-o câteva ore la frigider.
Am curatat morcovii si i-am taiat  rondele.
Am scos cotorul merelor si le-am taiat felii groase.
Am asezat morcovii si merele într-un vas de yena,am pus deasupra lor carnea,apoi vinul si apa.
Am presarat rozmarin uscat si boabe de piper.
Am acoperit cu o folie de aluminiu si am dat la cuptor la 250 de grade.
Dupa 40 de minute,am scos folia,am pus legumele din amestecul mexican si cartofii.
Am mai lasat la cuptor cam 2 ore.
Din când în când am mai stropit carnea cu sosul din vas.
Am servit cu dulceata de ardei iute.








2 comentarii: