Pages - Menu

joi, 4 septembrie 2014

Murături cu „de toate”

      Imi place genul acesta de murături,pe lângă aspectul senzaţional şi simfonia culorilor,când desfaci borcanul cu murături,poţi să alegi de acolo ce-ţi place.Mie-mi place tot ce-am pus,dar nu-i toata lumea aşa „fără mofturi” ca mine J))).




Nu am cantităţi exacte,eu am obţinut un borcan de 3 litri si unul de 2,5 litri
Am folosit:
Conopida
Gogosar rosu
Castraveti
Morcov
Gogonele (rosii verzi)
Ardei iuti
Usturoi
Frunze de telina
Hrean
Cimbru si marar uscat
Boabe de piper negru
Boabe de mustar
Foi de dafin

Pentru lichid:
2 litri apa
600 ml otet
3 linguri sare
4 linguri zahar
2 borcane de 2,5 respectiv 3 litri


Se spala toate legumele,se aseaza în borcane dupa preferinta.
Se fierbe lichidul,se lasa sa se raceasca,apoi se pune în borcane.Se închid borcanele cu capacele si se depoziteaza în camara.
Se consuma cand nu mai puteti de pofta.


2 comentarii: