Pages - Menu

duminică, 2 noiembrie 2014

Prăjitura krem á la krem

  


 O prăjitură delicioasă,care se pregăteşte foarte repede şi se consuma la fel de repede.
De data aceasta am preferat să folosesc o cremă de lamâie pentru a-i accentua gustul răcoros.Chiar dacă am folosit o tavă de 38x25 cm,am avut un strat generos de glazură deasupra.




Ingrediente:
Pentru blat:
9 oua
9 linguri zahar
Un plic si jumatate Crema Ole cu ciocolata
3 linguri ulei
sare

Pentru crema:
500 ml smântâna pentru frisca
300 ml lapte
2 plicuri crema de lamâie Dr.Oetker

Pentru glazura:
200 g ciocolata 55% cacao
150 g unt


 Mod de preparare:
Am separat galbenusurile de albusuri.
Albusurile le-am batut spuma cu un praf de sare si am adaugat zaharul câte o lingura.
Am pus si cele 3 linguri de ulei,amestecând cu un tel.
Am pus si cele 9 galbenusuri,iar la final crema de ciocolata(in varianta noua,crema avea bucatele de ciocolata prin ea).
Am pus compozitia în tava tapetata cu hârtie de copt si am copt blatul 25 de minute la 180 de grade.
Am lasat blatul sa se raceasca.
Pentru crema am amestecat ingredientele si le-am mixat la viteza maxima.
Am pus crema pe blatul racit si al lasat la frigider cât am pregatit glazura.
Ciocolata rupta bucati am pus-o împreuna cu untul pe baie de aburi sau puteti s-o puneti la foc mic.
Dupa ce ciocolata s-a topit,am lasat-o la frigider pâna s-a îngrosat,apoi am pus-o peste prajitura.
Stratul de ciocolata fiind gros,va trebui s-o lasati la temperatura camerei înainte de a o felia,altfel glazura va crapa.

Poftă bună !!!!


Comentarii
0 Comentarii
Comentarii Facebook de Tricks Tips Tutorials

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu