Pages - Menu

vineri, 30 ianuarie 2015

Supă cremă de broccoli



              Cred ca aproape toată lumea preferă acum mâncăruri mai lejere.Cel puţin mie aşa mi s-a întâmplat,numai bine să profit de faptul că nu am nici un fel de pofte,nici măcar de ceva dulce,cu atât mai puţin de carne.Si cum nu gătisem de ceva vreme broccoli,am zis că acum e momentul,deci ce putea fi mai potrivit decât o supă cremă,adică doi în unul.N-am pierdut nici mult timp în bucătărie şi n-a fost nevoie de două feluri de mâncare.Nu am încercat până acum supele-creme şi acum regret pentru că a fost absolut delicioasa.


Ingrediente:
Broccoli(aprox.500 g)
Un morcov
Patrunjel radacina
O ceapa
Un cartof
Doi catei de usturoi
O lingura unt
2 linguri iaurt
Sare,piper,nucsoara
Marar verde
Cantitatile sunt în functie de cantitatea pe care o faceti





Mod de preparare:
         Broccoli se desface în buchetele.Vom folosi si cotorul,îl taiem separat si îl curatam de „coaja” care este destul de tare,dar interiorul este foarte gustos.Curatam si morcovul,radacina de patrunjel,cartoful si ceapa.Le taiem si pe acestea bucati mai mari.Intr-o oala punem apa la fiert.Adaugam putina sare,când incepe sa fiarba punem zarzavaturile,mai putin buchetelele de broccoli,acestea au nevoie de foarte putin timp sa fiarba.
        Cand legumele sunt aproape fierte,adaugam si restul de broccoli.Când sunt fierte,le scoatem cu o paleta si pastram lichidul în care au fiert.
        Intr-o cratita punem untul sa se topeasca si usturoiul zdrobit.Prajim foarte putin si adaugam o lingura de supa de legume.Punem apoi peste legume.
       E timpul sa punem blenderul vertical în functiune si sa pasam compozitia.Adaugam iaurtul,piperul,nucsoara si mararul tocat marunt.Adaugam câte putina supa de legume(cea în care au fiert) în functie de consistenta dorita.
       Am servit cu crutoane de pâine.

    Poftă bună !!!!




Comentarii
0 Comentarii
Comentarii Facebook de Tricks Tips Tutorials

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu