Pages - Menu

joi, 23 iulie 2015

Prăjitură cu caise şi vişine



O prăjitură delicioasă,pufoasă şi cu multe fructe.
In această perioadă chiar este păcat să nu profităm de diversitatea de fructe pe care le găsim la piaţă.
Am folosit vişine conservate după reţeta de aici.



Ingrediente:
6 oua
180 g Green Sugar(sau zahar tos)
180 g faina
50 ml ulei
Sare
Vanilie
 500 g caise fara sâmburi + 3 linguri  Green Sugar
Vişine (continutul unui borcan de 400 ml) scurse de sirop
Zahar pentru pudrat






Mod de preparare:

Am scos sâmburii  caiselor si le-am amestecat cu Green Sugar.
Vişinele le-am scurs de sirop.
Am pregatit apoi blatul pentru prajitura.
Am pus un vas cu apa pe foc si am lasat sa fiarba.
Ouale le-am pus într-un bol de inox împreuna cu zaharul si sarea.
Am luat cratita de pe foc si am pus vasul cu ouale deasupra lui.
Am mixat pâna ce spuma a devenit foarte consistenta,apoi am luat vasul de pe cratita si am mixat pâna ce compozitia s-a racit.
Am încorporat apoi usor faina ajutându-ma de un tel.
La final am adaugat uleiul  si vanilia.
Am pus compozitia într-o tava de 38x25 cm ,pe care am tapetat-o cu hârtie de copt.
Deasupra am presarat visinele si caisele scurse de siropul lasat.


Am pus tava la cuptor la 180 de grade pentru aproximativ 40 de minute.
Dupa 30 de minute puteti sa verificati cu o scobitoare daca este copt.


Am lasat sa se raceasca,apoi am pudrat cu zahar .
Si am mâncat bineînteles.






Poftă bună !!!!
Comentarii
0 Comentarii
Comentarii Facebook de Tricks Tips Tutorials

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu