Pages - Menu

marți, 19 aprilie 2016

Tocăniţă de miel pregatita cu aparatul de marinat Food Saver






Pentru această reţetă am avut  ajutoare minunate,care au făcut ca această mâncare să fie delicioasa.Carnea fragedă de miel,am marinat-o cu ajutorul aparatului de vidat Food Saver şi a caserolei pentru marinare rapidaFood Saver,astfel m-am asigurat că toate aromele au pătruns prin vidare în carne şi,mai departe Slow Cookerul a preluat sarcina de gătire lentă a mâncării.
Carnea fragedă s-a desprins uşor de pe os,iar legumele s-au gătit exact cât trebuie împreună cu carnea.



Ingrediente:
 Pulpa de miel cu os
Pentru  marinada:
Sare,piper
Fulgi de ardei iute
1 lingurita oţet balsamic
1 lingura ulei
Zeama de lamâie
Un firisor de rozmarin
Un firisor oregano
Pentru tocaniţă mai avem nevoie de :
4-5 morcovi
2 buc patrunjel radacina
3 buc ceapa alba
2 buc ceapa verde
100 g galbiori din conserva(sau alte ciuperci)
2 tije apio (ţelina)
200 ml suc de rosii
1 lingura boia de ardei
6-7 căţei de usturoi
1 ardei iute rosu
½ lingurita chimen
200 ml supa de pui
Sare




Mod de preparare:

Am spalat si sters carnea cu un servet de hârtie.


Am amestecat toate ingredientele pentru marinada.




Am pus carnea în marinada obtinuta,am întors-o ca sa se îmbibe bine pe toate partile,apoi am pus-o în caserola pentru marinare,am închis capacul,apoi am conectat caserola la aparatul de vidat cu ajutorul portului accesoriu.
Am rotit butonul caserolei în pozitia de vidare si apoi am  executat de 2 ori operatiunea de vidare.
Am rasucit butonul caserolei în pozitia închis si am deconectat caserola de la aparat.


Am pus caserola la frigider pentru 30 de minute.
Intre timp am pregatit ingredientele pentru tocaniţă.
Am curatat morcovii si patrunjelul si i-am taiat bucati mai mari.
Am taiat si tijele de telina

Ceapa am curatat-o,am taiat-o julienne si am calit-o cu putin ulei.Dupa câteva minute am pus si ceapa verde.


Am curatat usturoiul, iar din ardeiul iute am scos semintele.
Am pus toate legumele astfel pregatite (mai putin usturoiul) si ciupercile în vasul Crock Pot-ului.
Am scos caserola de la frigider,am deschis si am asezat carnea peste legume.
Am mai pus putina sare,boiaua iar apoi supa de pui(puteti folosi supa de legume sau apa).


Am pus capacul vasului si am setat pe High pentru 3 ore.


Pe la jumatatea timpului am adaugat sucul de rosii si usturoiul.
Ce-mi place  foarte mult la Slow Cooker este ca legumele se fac exact cât trebuie,chiar daca carnea este moale si  foarte bine facuta.
Se poate servi imediat sau se poate comuta pe functia de Pastrare la cald pâna în momentul servirii.





S-aveţi poftă !!
Comentarii
0 Comentarii
Comentarii Facebook de Tricks Tips Tutorials

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu