Pages - Menu

joi, 5 ianuarie 2017

Buturugă de Crăciun



Fiind prima reţetă pe anul acesta,am să profit de ocazie să vă  urez să aveţi parte de un An nou,aşa cum îl doriţi,înainte de toate să fiţi sănătoşi şi să vă bucuraţi de viaţă cum ştiţi voi mai bine.
La mulţi ani dragii mei!!


Ingrediente:
Foaia pandişpan(tava de 32x32 cm):
5 oua
5 linguri zahar
5 linguri faina
1 praf de sare

Foaia cu nuca(tava de 32x32 cm):
4 albusuri de ou
5 linguri zahar
2 linguri faina
1 lingura cacao
5 linguri nuca prajita si macinata
Un praf de sare

Crema de mango şi portocale:
O portocala
Un fruct mango
3 linguri zahar
200 ml apa
2 linguri amidon
200 ml smântâna pentru frisca

Crema de ciocolata:
300 g ciocolata amaruie 72% cacao
397 ml lapte condensat îndulcit

Decor:
Betisoare si chipsuri din ciocolata
Fulgi din nuca de cocos




Mod de preparare:
Am pregatit mai întâi  foile de rulada.
Pentru foaia de pandispan am mixat cele 5 oua cu un praf de sare si zaharul pâna si-au triplat volumul.Am adaugat apoi faina cernuta,amestecând usor cu o paleta.
Am pus compozitia în tava tapetata cu hârtie de copt si am pus la cuptor la 190 de grade ,pentru 20 de minute.
Am scos tava din cuptor si asa fierbinte am rasturnat-o pe alta hârtie de copt ,am desprins hârtia pe care am copt-o, apoi am rulat-o împreuna cu hârtia si am învelit-o într-un prosop.
Am pregatit apoi foaia cu nuca.
Am mixat albusurile cu un praf de sare pâna când spuma a devenit ferma,am adaugat treptat zaharul.Când zaharul s-a topit,am adaugat faina,cacaoa si nuca macinata.
Am încorporat usor.
Am pus compozitia în tava cu hârtie de copt si am copt 15 minute la 180 de grade.
Am scos din cuptor si am procedat la fel ca si la foaia de pandispan.
Am pregatit crema de mango si portocale.
Am pus în blender felii de mango si portocala cu 200 ml apa.
Am obtinut un nectar cu o culoare superba.Am adaugat zaharul.
Am diluat amidonul cu apa rece,apoi l-am pus peste fructe.
Am pus compozitia pe foc si am amestecat pâna s-a îngrosat.Am lasat sa se raceasca.
Am mixat smântâna pentru frisca si am încorporat-o în crema.
Am desfacut foaia de pandispan,am pus crema.
Am pus crema si pe foaia cu nuca si am rulat-o deasupra foii de pandispan.
Crema de ciocolata am preparat-o foarte simplu.
Am rupt ciocolata bucati si am pus-o împreuna cu laptele condensat pe baie de aburi.
Când ciocolata s-a topit,am lasat sa se racoreasca putin ,apoi am îmbracat cu ea rulada.
Am ornat cu fulgi de nuca de cocos ,betisoare si chipsuri de ciocolata.




S-aveţi poftă !!!




Comentarii
0 Comentarii
Comentarii Facebook de Tricks Tips Tutorials

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu