Pages - Menu

duminică, 29 ianuarie 2017

Pavlova cu cremă de lămâie



Trebuie să recunosc că bezeaua nu prea este punctul meu forte,dar mă încăpăţânez să încerc.
De data aceasta cred că este foarte aproape de ceea ce aş fi dorit eu să fie.
Am preferat să-i pun o cremă de lamâie şi jeleu de zmeură.


Ingrediente:
Bezea:
5 albusuri de ou
150 g zahar tos
100 g zahar pudra
1 lungurita otet
1 lingura amidon alimentar
Un praf de sare

Crema de lamâie:
3 oua
100 g zahar
50 ml suc de lamâie
1 lingura amidon alimentar

Jeleu:
200 ml sirop de zmeura
50 ml vin rosu
2 linguri amidon alimentar




Mod de preparare:
Am pregatit bezeaua deoarece este nevoie de mai mult timp pentru coacere si racire.
Am mixat albusurile cu un praf de sare si otet pâna ce am obtinut o spuma ferma.Apoi am început sa adaug zaharul tos.Am mixat pâna ce zaharul s-a topit,dupa care,spuma fiind foarte densa,am adaugat zaharul pudra,care se va încorpora mai usor,nefiind nevoie sa se topeasca.
Intr-o tava am pus hârtie de copt si am pus bezeaua cu ajutorul unui poş,sub forma unui disc cu un diametru de aproximativ 22 cm.
Pentru ca a ramas putina bezea,am mai facut 4 forme mai mititele.


Am încalzit cuptorul la 200 de grade,am pus tava si am lasat-o 5 minute,dupa care am redus temperatura la 100 de grade si am lasat-o înca 2 ore.Bezeaua va trebui mai mult sa se usuce decât sa se coaca,la final va fi crocanta la exterior si usor gumoasa la interior.
Am oprit focul si am  lasat bezeaua sa se raceasca în cuptor câteva ore.
Pentru crema de lamâie am mixat ouale cu zaharul,am adaugat zeama de lamâie si amidonul.Am pus vasul pe baie de aburi si am amestecat pâna ce s-a îngrosat.Am lasat apoi  crema sa se raceasca.
Pentru  jeleu,am amestecat siropul cu amidonul si vinul rosu,apoi am pus vasul pe foc,amestecând pâna ce a prins consistenta.Cred ca era bine daca era mai fluid,mai aproape de un sos.

Dupa ce bezeaua s-a racit complet,am pus deasupra crema si jeleul.





Comentarii
0 Comentarii
Comentarii Facebook de Tricks Tips Tutorials

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu