Pages - Menu

duminică, 4 februarie 2018

Mi-e dor !




Mi-e dor de mine!
Mi-e dor de mine,veselă şi îndrăzneaţă,plină de trăiri,de dorinţe,chiar dacă, de cele mai multe ori sunt contradictorii.
Mi-e  dor de senzaţii învolburate dar statornice,de nod în stomac şi multe speranţe.Să ies din rutina ucigătoare.
Mi-e dor de lipsa de singurătate,mi-e dor să râd,mi-e dor să sper.
Vreau şi nu vreau să îmi fie dor……..
Mă  vreau înapoi,cu sufletul îndrăgostit de tot ce mă înconjoară,dăruind iubire necondiţionată,fără teama că se va epuiza.
Mi-e dor să uit de mine.
Mi-e dor de un EL,dar mai dor îmi e de mine.
Oare îmi lipseşte EL? Cred că da,uneori.
Mi-e dor de o iubire matură cu trăiri adolescentine.De trăiri intense dar adevărate.
Mi-e dor să fiu din nou vulnerabilă şi puternică,tandră şi sălbatică.
Undeva m-am pierdut,impunându-mi nişte limite,ori încercând să fiu pe placul celorlalţi.
Am uitat să înlătur scutul după ce am fost profund rănită,să-mi îngădui să fiu fericită,să mă împlinesc sufleteşte.

Mi-e dor să îmi fie dor……………

2 comentarii:

  1. Dorul? Dorul e rana care, mereu deschisă, poate supura, după caz, fie durere, fie iubire. Ar mai fi starea de ne-dor, aparent acea trăire fără nicio rană, dar e o stare falsă, cea în care omului îi e frică să dea deoparte coaja aceea sub care zvâcnește trăirea clipei.
    Tratamentul pentru dor, e dorul, și cine nu-și trăiește dorurile până la cap va trece în cealaltă stare, metastazată, cea de durere.
    Așadar, Die, rău cu dor, dar mai rău fără dor.
    Zi binecuvântată să fie la voi!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Sa stii Padre ca imi era dor si de-o "discutie" cu tine.
      Cred ca intelegi cel mai bine ce-mi doresc,ori completezi frumos si logic acolo unde eu am ramas fara raspuns.
      Eu sper ca macar dorul unii de altii sa ni-l astamparam curand.
      Sa va fie bine si frumos,va imbratisez pe toti.

      Ștergere