Pages - Menu

duminică, 18 februarie 2018

Tartă cu brânzeturi şi broccoli


       
              

Mie îmi plac foarte mult tartele sărate.
Cum în această perioadă şi broccoli este foarte gustos,m-am gândit să-l combin cu mai multe feluri de brânză.
Nu e nimic complicat şi se pregăteşte foarte uşor.



Ingrediente aluat fraged:
250 g faina
150 g unt 82 % grasime
1 galbenus de ou
Sare
50 ml apa rece

Ingrediente umplutură:
Câteva bucheţele de broccoli
Un dovlecel mic
200 g crema  de burduf
200 g brânza telemea
200 g mozzarella
100 g cascaval
3 oua+1 albus
2 linguri smântâna
2 linguri de faina
150 g sunca
Ceapa verde
Marar verde
Sare
Piper
2 linguri ulei



 Mod de preparare:
Am pregatit mai întâi aluatul pentru foaia de tarta.El va trebui sa stea la rece cât pregatim umplutura.
Am amestecat faina cu sarea si untul rece taiat cubulete.
Am obtinut un aluat nisipos.Am adaugat galbenusul si apa.
Trebuie sa obtinem un aluat maleabil si nu foarte tare,deoarece el se va mai întari la frigider.In functie de aceasta mai adaugati apa sau faina daca este cazul.
Am acoperit aluatul cu o folie si l-am pus la frigider.
Am fiert broccoli în apa cu sare.L-am lasat doar cât sa se înmoaie.L-am scos si l-am pus sub un jet de apa rece.
Dovlecelul l-am curatat si l-am razuit.Am pus putina sare,apoi l-am scurs de zeama într-o strecuratoare.
Am calit ceapa verde în putin ulei si o parte din sunca.
Am scos aluatul de la frigider si am întins o foaie cu diametrul mai mare decât diametrul formei în care am copt(26 cm),ca sa pot îmbraca si peretii formei.
Pe fundul tavii am pus o hârtie de copt.
Am pus aluatul în tava si l-am întepat cu furculita din loc în loc.

L-am copt 10 minute la 180 de grade.
Am mixat cele 3 oua si albusul ramas de la aluat,am pus faina,smântâna,dovlecelul,ceapa verde cu sunca si la final brânzeturile razuite.
Am adaugat piperul.Sare nu a mai fost nevoie.
Am scos tava din cuptor si am pus umplutura .Din loc în loc am pus bucheţele de broccoli si înca câteva bucati de sunca,sub forma de trandafiri.
Am mai razuit cascaval si mozzarella deasupra,apoi am pus la cuptor pentru 35 minute.



Se poate servi calda sau rece.
Daca nu folositi o forma cu pereti detasabili,o lasati sa se raceasca si apoi o scoateti din forma,ajutându-va de o farfurie.
Mie mi-a placut mult si rece.



S-aveţi poftă!

4 comentarii:

  1. Sunt în asentimentul tău în ceea ce privește tartele sărate, dar nu mă prea împac cu broccoli, deh, copil de bătătură, pentru care motiv, l-aș înlocui (doar pentru mine) în situația dată cu olea de spanac. Știu, fac mofturi, dar știi bine ce regim drastic am eu. :)))
    Fain, Die, fain!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Sa stii Padre ca la spanac ma gândeam si eu,dar cum mai aveam niste broccoli(iar mie imi place maxim),am zis sa-l folosesc.
      In cazul asta m-as baga la regimul tau,dar in alte cazuri as face si eu mofturi.
      Multumesc de vizita si aprecieri.
      Zi faina sa fie la casa voastra.

      Ștergere
  2. Si eu fan tarte sarate, stii asta :))) Am venit cu farfuria dupa mine :))) Foarte, foarte faina. Big like!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc Laura.
      Aveam si eu farfurie,dar daca tot ai adus-o ,te servesc cu mare drag.
      Pacat ca nu am avut lumina mai buna pentru poze.Azi dimineata era soare si o lumina minunata :)))
      Pupici si multumesc de vizita si aprecieri.

      Ștergere