Pages - Menu

duminică, 4 aprilie 2021

Piept de pui în bacon,gatit la Slowcooker Duraceramic

 

 



Mie îmi place foarte mult sa gatesc atât la Slowcookerul Duraceramic,cât si la Multicooker.

Imi place si pieptul de pui,desi este o carne mai seaca.Tocmai de aceea am ales sa-l “îmbrac” în bacon si sa-l gatesc lent la Crock Pot.Astfel grasimea baconului s-a topit si a fragezit si pieptul de pui.

Dupa 3 ore si jumatate cât s-a gatit la slowcooker,l-am pus putin la cuptor sa se rumeneasca,sa fie mai “prezentabil”.

Ca si garnitura am ales sa pregatesc cartofi la cuptor,cu lapte si unt.

Reteta este foarte simpla,dar gatita la slowcooker este mult mai buna decât daca ar fi pregatita la cuptor.

Si avem nevoie de putine ingrediente.

 







Ingrediente:

4 jumatati piept de pui(fara os si fara piele)

Bacon felii(eu am avut  folosit cam 14 bucati)

Jumatate lingura ulei

Sare,piper,boia,fulgi de ardei iute

O crenguta de rozmarin

Patrunjel verde

 











Mod  de preparare:

Am sters bucatile de piept de pui,le-am uns cu putin ulei si le-am condimentat.

Dupa aceea am înfasurat fiecare bucata de carne în felii de bacon.





Le-am asezat în vasul Crock Potului,am pus deasupra rozmarinul,am acoperit vasul si am setat timpul 3 ore si jumatate,pe functia LOW.

Intre timp am pregatit si cartofii la cuptor.

La finalul timpului de gatit,în vas s-a adunat grasimea de la bacon,chiar daca  initial nu am adaugat nici apa nici ulei.



Am scos bucatile de carne din vas,le-am pus într-un vas ceramic si le-am pus la cuptor pe functia grill ca sa se rumeneasca.

Am presarat deasupra patrunjel verde.

Se serveste cald alaturi de garnitura preferata.

Să vă fie de folos!


Un comentariu:

  1. Soțul meu ne-a părăsit pe mine și pe copiii mei mai bine de 6 luni, toată speranța s-a pierdut. M-am gândit că nu-mi voi mai vedea niciodată soțul pentru că m-a blocat pe toate rețelele de socializare pe care le puteam folosi pentru a-l contacta. Acest lucru m-a lăsat trist și zdrobit până când am cunoscut-o pe Dr. Ellen. I-am explicat totul și mi-a promis că totul va fi bine în 3 zile. I-am urmat instrucțiunile și după ce vrăjile au fost făcute spre surprinderea mea, soțul meu m-a sunat și mi-a cerut iertare. Acum soțul meu s-a întors acasă și mă tratează foarte bine și acum trăim fericiți împreună, contactați-l pentru ajutor:
    *dacă vrei să te reîntâlnești cu cei dragi.
    *daca vrei sa ramai insarcinata.
    *dacă vrei să vindeci vreo boală.
    *dacă vrei o putere spirituală.
    *Dacă doriți să opriți avortul.
    E-mail: ellenspellcaster@gmail.com {+2349074881619}

    RăspundețiȘtergere