Pages - Menu

luni, 18 iulie 2022

≈Mopul cu aburi Vytronix R4SFL≈O noua experienţă de la Chilipirul zilei

 




V-am mai povestit eu ce lucruri grozave găsiţi la Chilipirul zilei.

Stiţi tăvile acelea grozave,de care nu se lipeşte absolut nimic,despre care am scris aici.

Pe mine mă surprinde în mod plăcut diversitatea produselor găsite aici,dar mai ales utilitatea lor.

Impreună cu Mopul cu aburi Vytronix,despre care am să vă povestesc azi,am mai primit şi un set de recipiente din sticlă cu capac din bambus,foarte potrivite pentru depozitarea alimentelor.De asemenea şi forme din silicon pentru prajituri/desert.

Până acum nu am avut ocazia de a testa un mop cu aburi.Există diferite modele,cu mai multe sau mai puţine accesorii.

Cu o putere de 1600 W,cântărind doar 2.6 kg,mopul cu aburi Vytronix R4SFL,este  destul de uşor de utilizat.

Mopul curăţă şi igienizează cu puterea aburului.Pentru a produce aburul necesar,mopul are un rezervor de apa detaşabil de 400 ml.Aş zice ca nu e mult dar nu e nici foarte puţin.



Inainte de a-l folosi,se ansamblează,mânerul prinzându-se cu ajutorul unui şurub.Pentru aceasta va fi nevoie de o şurubelniţă.Dacă veţi dori să-l demontaţi şi să-l păstraţi în cutie(aşa cum am făcut eu) va trebui să repetaţi această operaţiune de fiecare data,ceea ce nu mi se pare prea comod.



Dacă însă aveţi spaţiu,îl puteţi depozita,ca să-l aveţi la îndemâna mereu.



Rezervorul pentru apă se umple direct de la robinet.



Chiar daca este recomandat pentru toate tipurile de pardoseli,eu aş zice ca nu trebuie folosit pe parchet laminat sau pardoseli din lemn.Dar ,având un planor/glisor  pentru covoare,veţi putea să-l folosiţi pentru a împrospăta covoarele.Chiar dacă nu le curăţă în profunzime,vor avea un aspect curat şi proaspăt.

Puteţi să curăţaţi chiar și mobilierul moale,adică canapele,fotolii acoperite cu material textile.In special dacă aveţi animăluţe în casă.

Cred că cel mai mult mi-a plăcut cum curăţă covoarele acest mop.





După ce am montat rezervorul de apă,l-am conectat la reţeaua electrică.

In funcţie de suprafaţa curăţată,se poate seta intensitatea şi cantitatea aburului.




Laveta din microfibra se montează foarte uşor.Doar se aşează capul mopului peste ea.Iar când vom curăţa covoare,vom ataşa  panoul/glisor.







Timpul de încălzire este de 25 secunde,după care putem să trecem la treabă.





Se pot curăţa cu uşurinţă şi zonele de sub mobilier,mânerul fiind destul de flexibil.



După ce s-a răcit,laveta se scoate cu grijă ,se spală şi se usucă foarte bine.Se poate spăla şi la maşina de spălat rufe.Ar fi util să aveţi cel puţin două lavete pentru a curăţa o suprafaţă mai mare sau dacă pardoseala este mai murdară.

Cablul se poate înfăşura cu ajutorul cârligului de depozitare,atunci când nu este utilizat.



Mi-a plăcut că se foloseşte foarte uşor,asemănător unui aspirator vertical.

Nu mi-a plăcut că a lăsat multă umezeală pe parchet.Oricum nu recomand folosirea pentru parchet laminat.

Dacă există mizerie pe pardoseală,aceasta va trebui mai întâi aspirată şi abia apoi se va folosi mopul cu abur.

In concluzie,mopul este util,uşor de utilizat,potrivit pentru spaţii unde curăţenia se face regulat.

Mai multe informaţii tehnice găsiţi aici.


Comentarii
0 Comentarii
Comentarii Facebook de Tricks Tips Tutorials

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu