Pages - Menu

joi, 15 mai 2014

Haioşe


               Din aluatul cu osânza pregatit,am pregătit şi aceste minunate haioşe.Nouă ne plac foarte mult.


Ingrediente:
Aluat de foietaj cu osânză(vezi reţeta)
Dulceaţă de vişine





Aluatul de foietaj se întinde.Foaia nu trebuie sa fie exagerat de subtire,pentru a se putea obtine foietajul dorit.Daca ar fi sa respect reteta,aluatul se taie cu un cutit înfierbântat. .
Dar am vazut ca rezultatul a fost cam acelasi si daca am taiat normal.
Taiem patrate mai maricele.Punem pe fiecare dulceata de visine.Eu am pus cam multa si a dat pe dinafara.Indoim ca un triunghi si prindem cu o scobitoare.Vom evita astfel sa se desfaca foarte tare.



Le asezam într-o tava si punem la cuptor pentru 20 de minute.La început focul trebuie sa fie mai iute pana când încep sa se desfaca,apoi reducem focul.
Cand s-au racit le pudram cu zahar.




Poftă bună !!
Comentarii
0 Comentarii
Comentarii Facebook de Tricks Tips Tutorials

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu