Pages - Menu

vineri, 5 decembrie 2014

Foietaj cu bacon şi caşcaval



        Foarte potrivite pentru un aperitiv,mic dejun ori doar pentru o ronţăială.Se pregătesc foarte uşor şi dispar repejor din farfurie.


 Ingrediente:
O foaie aluat foietaj (400 g)
12 felii bacon(prosciutto)
50 g cascaval
Un ou pentru uns
Seminte de susan



 Mod de preparare:
Aluatul de foietaj l-am lasat sa se dezghete.
Am razuit deasupra cascaval.
Am pus feliile de bacon(eu am avut prosciutto,dar baconul ar fi fost mai potrivit) deasupra si am taiat fâşii lungi aluatul,apoi am rasucit fâşiile ,dupa cum se vede în poza.


Am pus o hârtie de copt într-o tava,am asezat foietajul si apoi le-am pus la frigider.
Le-am lasat pâna a doua zi,pentru ca le-am pregatit la micul dejun,dar e suficient daca sunt lasate o ora la rece.
Le-am scos de la frigider,le-am uns cu ou batut,am presarat semninte de susan si le-am pus la cuptor la 200 de grade pentru 15-20 de minute.
Se pot servi atât calde cât si reci.



Pofta buna!!!!!
Comentarii
0 Comentarii
Comentarii Facebook de Tricks Tips Tutorials

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu