Pages - Menu

joi, 5 februarie 2015

Trăistuţe cu fructe



          Un dulce delicat,tocmai bun pentru a-ţi potoli pofta de dulce,ori de a-l servi într-o dimineaţă alături de-o cafeluţă aromată.Înveliş crocant adăpostind umplutura acrişoară de fructe pline de aromă.V-am stârnit interesul? Eu cred ca da…..



O foaie aluat foietaj(ideal preparat în casa,de data aceasta am apelat la varianta rapida,adica cel cumparat)sau gasiti aici o reteta de aluat foietaj
Fructe -preferabil nu prea zemoase-eu am avut cirese,caise si afine
O lingura zahar brun
O lingura amidon alimentar
Un ou pentru uns
Zahar pentru pudrat


Fructele se taie bucati,se presara cu zahar si amidon alimentar,cu putin timp inainte de a le folosi.
Amidonul are rolul sa absoarba siropul lasat de fructe.
Se intinde foaia de aluat,se taie patrate.Pe fiecare bucata se pune umplutura de fructe.


Se aduna ca o bocceluta si se strang cu bride de silicon sau se leaga usor cu o sfoara.
Se ung cu ou batut.


Se pun in cuptorul preincalzit si se lasa aproximativ 30 de minute,pana cand se rumenesc.
Cuptorul trebuie sa fie destul de fierbinte pentru ca foaia sa se coaca si fructele sa nu lase prea mult sirop.
Se pudreaza cu zahar.





4 comentarii: