Pages - Menu

miercuri, 29 aprilie 2015

Chocolate lava cake-Vulcan de ciocolată



    Un desert rapid şi deosebit de gustos.Asta dacă iubiţi ciocolata.Si cine oare n-o iubeşte?
Reţeta am găsit-o pe site-ul Paulei- Enjoy Dessert şi am zis ca musai s-o fac şi eu.
Mi-a plăcut rezultatul doar că nu am avut forme potrivite pentru ele.Ar fi ieşit mult mai bine în ceşti mai înalte,mijlocul ar fi rămas mult mai fluid.



 Avem nevoie de:

250 g ciocolata 72% cacao
200 g unt
4 oua
4 linguri zahar
4 linguri faina
1 lingura cherry angelli
Vanilie
1 praf de sare
Unt si cacao pentru uns formele




Vom proceda în felul urmator:

Din aceste cantitati vor rezulta 6-8 bucati,în functie de formele folosite.
Eu am folosit cesti de ceai si vase ramekin,dar mai bine au iesit cele din cesti.
Am uns formele cu unt si le-am presarat cu cacao.
Cuptorul l-am preîncalzit la 200 de grade.
Ciocolata am topit-o împreuna cu untul pe baie de aburi.
Ouale le-am batut cu zaharul si un praf de sare,apoi le-am pus peste ciocolata.
La final am adaugat faina,vanilia si lichiorul.
Am pus compozitia în formele pregatite si le-am pus la cuptor.
Daca sunt forme mai mici,sunt sufieciente 12-13 minute,daca sunt mai mari,15-16 minute vor fi de ajuns.
Sunt gata când la suprafata apar mici crapaturi.
Atentie! Daca le lasati mai mult,nu veti avea „miezul” acela curgator si e pacat.
Le-am scor din cuptor,le-am lasat  câteva minute,apoi le-am rasturnat.
Nu am avut înghetata asa ca le-am decorat cu frisca ,zmeura si afine.







S-aveţi poftă !!!

6 comentarii: