Pages - Menu

luni, 20 aprilie 2015

Tocăniţă de viţel



Nouă ne place foarte mult carnea de viţel şi o prefer cărnii de porc sau de pui.
De data aceasta am avut un muşchiuleţ de viţel foarte fraged,care s-a gătit destul de repede.
Eu l-am gătit după reţeta mamei mele,o reţetă delicioasă.
Nouă, ardelenilor ne plac mâncărurile gustoase,chiar dacă au mai multe calorii.
Noi am servit-o cu piure de cartofi şi murături asortate.Un deliciu a fost.



Ingrediente tocăniţă:

800 g muşchiuleţ de viţel
2 -3 buc.ceapa uscata(eu am folosit 2 buc.foarte mari)
2 morcovi
Ardei iute uscat
Condiment barbeque pentru pui
Sare
Ulei
Boia iute de ardei
piper
Condiment  Hot & Spicy
Un căţel de usturoi
100 ml suc de rosii
O lingura smântâna
Marar si patrunjel verde



Mod de preparare:
Am taiat carnea felii mai groase,am pus putin ulei si le-am condimentat cu Barbeque de pui.
Am lasat carnea la frigider peste noapte.
Ceapa am taiat-o marunt,morcovii rondele si le-am calit în ulei.
Am folosit multa ceapa pentru ca,eu cred ca ceapa si morcovul da acel gust bun acestui preparat.
Dupa ce ceapa si morcovul s-au înmuiat puţin,am pus boia iute si carnea.
Am mai prajit putin apoi am pus ardeiul iute,putina sare,piper si condimentul Hot&Spicy.
Am acoperit cu apa si am lasat sa fiarba.
Când carnea a fost aproape fiarta,am adaugat usturoiul tocat si sucul de rosii.
La final am pus o lingura de smântâna si verdeata.
Pentru ca ceapa si morcovul dau un gust dulce,am compensat cu ardei iute si piper.

Simplu si foarte bun!



Poftă bună !!!

2 comentarii:

  1. Mmmm... ce masa delicioasa ai facut!! Chiar nu mai stiam cum sa gatesc vita.. buna idee!
    Pupici

    RăspundețiȘtergere