Pages - Menu

duminică, 28 februarie 2021

Brownies cheesecake cu vişine şi dulceaţă de cireşe amare

 


Cum mâine este mărţişorul şi ne întâlnim cu fetele la cafea,m-am gândit că o prăjitură ciocolatoasă,cu cremă de brânză presărată cu vişine în jeleu de zmeură şi dulceaţă de cireşe amare ar fi tocmai buna.

Mie mi-a plăcut tare mult ce a ieşit.Chiar şi mamei i-a plăcut,deşi prăjiturile cu cacao şi ciocolată nu sunt printre preferatele ei.

Poate vă plac şi reţetele de :

Negresa cu crema de brânza(urdă) 

 Negresa cu sos de cafea

Brownies cu zmeura si crema de menta

 




Ingrediente:

200 g ciocolata 52% cacao

3 linguri visinata sau lichior de visine

3 linguri cacao

100 ml lapte

O lingurita ghimbir razuit

250 g unt 82% grasime

160 g zahar pudra

5 oua

2 linguri iaurt

200 g faina

1 plic praf de copt

Sare

Pentru crema de brânza:

500 g mascarpone

130 g zahar pudra

2 linguri iaurt

lapte cât sa obtinem o crema ce poate fi întinsa peste compozitia de blat

vanilie

Pentru visinele în jeleu:

200 g vişine(congelate am avut eu)

1 lingura amidon alimentar

150 ml sirop de zmeura

 

Am mai avut nevoie de câteva linguri de dulceaţa de cirese amare.

Puteti sa pregatiti mai mult jeleu cu visine sis a renuntati la dulceata.

 






Mod de preparare:

Prima data am topit ciocolata pentru ca va fi nevoie sa se raceasca.

Intr-un vas pe baie de aburi,am pus ciocolata,cacaoa,visinata sip e masura ce ciocolata s-a topit,am adaugat laptele.

Va trebui sa obtinem o ciocolata fluida,care sa nu se întareasca foarte tare pe masura ce se raceste.

La final am adaugat si ghimbirul razuit.

Mie îmi place foarte mult ghimbirul în ciocolata.

Am lasat ciocolata sa se raceasca.

Am decongelat visinele,apoi le-am amestecat cu o lingura de amidon,am pus siropul de zmeura peste ele si le-am fiert pâna ce jeleul s-a îngrosat.

Daca mai este nevoie,se mai poate adauga sirop.

Am lasat jeleul sa se raceasca.

Am separat albusul de galbenusul oualor.

Am mixat untul cu zaharul pudra,am adaugat pe rând galbenusurile,mixând dupa fiecare.

Am adaugat cele 2 linguri de iaurt,treptat am încorporat ciocolata  racita,faina amestecata cu praful de copt.

Am mixat albusurile si am încorporat usor spuma în compozitie.



Am pregatit o tava de 38x25 cm cu hârtie de copt.

Am pus compozitia obtinuta în tava si am pastrat  o parte din aceasta pentru a o pune peste crema de brânza.



Am pastrat cam multa,mi-ar fi placut sa se vada mai mult crema de brânza deasupra.

Peste  blat am pus câteva linguri de dulceata de cirese amare.

Am mixat crema mascarpone cu zaharul pudra,am adaugat 2 linguri de iaurt si treptat am pus lapte ca sa subtiez crema.

Se poate lasa si mai groasa si atunci se poate pune din loc în loc peste blat,pentru ca nu se va putea întinde.

Am întins crema de brânza peste blat,peste ea am pus visinele în jeleu,înca putina dulceata de cirese si compozitia de blat ramasa.




Am pus tava la cuptor,la 180 de grade pentru 40 minute.

Dupa 35 de minute puteti totusi sa verificati daca este copt,ţinând cont de faptul ca fiind un blat ciocolatos,va fi mai umed,nu trebuie sa fie prea sec.

Dupa ce am oprit cuptorul,am mai lasat prajitura în cuptor,apoi am scos-o pe un gratar sa se raceasca complet.

Dupa ce s-a racit,se poate taia.




S-aveţi poftă!

 




Comentarii
0 Comentarii
Comentarii Facebook de Tricks Tips Tutorials

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu