Pages - Menu

miercuri, 3 noiembrie 2021

Clătite cu dovlecel

 



Cred ca sunteţi de acord cu mine că toată lumea iubeşte clătitele.

Nouă ne plac la fel de mult în varianta dulce  ca şi în varianta sărată.

Aceste clătite cu dovlecel în compozitie,sunt foarte pufoase şi nu se usuca dacă se păstrează până a doua zi.

De obicei le servim cu cremă de brânză dar le-am  pregătit şi  la cuptor,cu umplutură de ciuperci(hribi sau gălbiori) sau de carne cu ciuperci.

Tot din categoria clatite sarate,gasiti pe blog si reteta de clatite cu spanac.

La fel se pot pregăti  cu măr răzuit în loc de dovlecel.La acestea le-am pus doar sirop de artar sau un sos de fructe.







Pentru aproximativ 20 de clătite,veţi avea nevoie de următoarele ingrediente:

350 g iaurt 10% grasime

3 oua

300 g faina

100 ml lapte

200 ml apa minerala

2 linguri ulei

2 dovlecei mici(aprox.400 g)

1 lingurita sare

1 lingurita bicarbonat de sodiu

Optional marar verde tocat

Ulei pentru copt clatitele

 








Mod de preparare clatite cu dovlecel:

Dovlecelul l-am curatat si l-am dat pe razatoarea cu ochiuri mici,apoi l-am scurs foarte bine de zeama.

Am mixat ouale cu sarea,am adaugat iaurtul,o parte din faina,apoi alternativ lapte,faina,apa minerala.

La final am adaugat uleiul ,bicarbonatul si dovlecelul razuit.



Acum puteti sa puneti si mararul tocat daca il folositi.

Compozitia va trebui sa fie ca o smântâna mai subtire.



Am pus compozitia pentru clatite la frigider pentru 15-30 minute.

Am folosit o tigaie antiaderenta,dar am pus putin ulei la fiecare clatita.Cred ca au un aspect mai frumos.

Coaceti clatitele pe ambele parti.Va trebui sa le intoarceti cu grija pentru ca sunt foarte fragede si se pot rupe foarte usor.





Asa cum spuneam,puteti sa folositi umplutura care va este pe plac.

Mie imi plac chiar si fara umplutura.



S-aveţi poftă!

 

 

Comentarii
0 Comentarii
Comentarii Facebook de Tricks Tips Tutorials

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu