Pages - Menu

marți, 16 noiembrie 2021

Rasol de porc, cu cartofi

 



Imi era dor sa gătesc ceva bun pentru masa de prânz,aşa că acest rasol de porc,afumat şi fără os alături de nişte cartofi,s-a nimerit la fix.

Ca să nu mai zic cum s-au potrivit cu murăturile,nebunieeee.

Si îmi mai era dor să pun la treabă ajutoarele mele,Slowcookerul Duraceramic în cazul de faţă.

Mai întâi am lăsat rasolul să se gătească “ardeleneşte” vreo 4 ore la Slowcooker,apoi l-am pus şi la cuptor,împreună cu cartofii.

Am ştiut că,gătită la Slowcooker,carnea va fi foarte fragedă,aş că merita aşteptarea.Dacă aş fi avut rasol cu os,la final carnea ar fi căzut de pe os,desfăcându-se fâşii.Aşa, carnea a fost la fel,doar că nu am avut os.

Dacă nu aveţi Slowcooker(deşi vi-l recomand cu drag),puteţi să fierbeţi rasolul într-o oală normală,apoi să-l puneţi la cuptor.



Aşadar,pentru această reţetă,avem nevoie de urmatoarele

 Ingrediente:

un rasol de porc afumat si fara os( 900 g- 1 kg)

1 kg cartofi

Sare,piper,boia,fulgi de ardei iute,cimbrisor

3-4 catei usturoi

Ulei

Optional cascaval razuit

Pentru glazurat rasolul:

1 lingura miere de albine

1 lingura ulei

1 lingurita boia

1 lingura lichid în care a fiert rasolul



Alte reţete pregătite la Slowcooker,găsiţi  aici


Mod de preparare:

Am spalat rasolul de porc si l-am pus în vasul Slowcookerului cu 200 ml apa.

Nu am pus mai mult lichid,pentru ca astfel rasolul mai mult se va coace decât sa fiarba.

Daca îl fierbeti în oala normal,va trebui sa-l acoperiti cu apa.

Eu nu am mai adaugat condimente,rasolul fiind sarat si afumat,mi s-a parut suficient.

L-am lasat sa se gateasca 4 ore.



Intre timp am curatat cartofii si i-am taiat felii groase.

I-am sters  cu un prosop,am pus putin ulei,sare,piper,boia,fulgi de ardei iute,cimbrisor.

I-am amestecat ca sa ajunga condimentele peste tot,apoi i-am pus într-o tava încapatoare,în care am pus hârtie de copt.

Am zdrobit cateii de usturoi si i-am pus în tava printre cartofi.



Cu 20 de minute înainte de a scoate carnea din oala,am pus tava cu cartofii la cuptor,la 200 de grade.

Am pregatit sosul pentru glazurat rasolul.Am amestecat mierea,uleiul,boiaua si am diluat cu o lingura din lichidul ramas în oala dupa ce s-a fiert rasolul.

Am scos cu grija rasolul ca sa nu se împrastie si l-am asezat în tava cu cartofii.

Am glazurat rasolul si am pus iar tava la cuptor.Am mai lasat 30 de minute.

La final am pus peste cartofi cascaval razuit.



Puteti sa serviti si alaturi de un sos preferat.Noi  am servit doar cu muraturi asortate.Abia asteptam sa le vina rândul acestor muraturi.



Sper sa va fie de folos reteta.

 

S-aveţi poftă!

 


Un comentariu:

  1. Soțul meu ne-a părăsit pe mine și pe copiii mei mai bine de 6 luni, toată speranța s-a pierdut. M-am gândit că nu-mi voi mai vedea niciodată soțul pentru că m-a blocat pe toate rețelele de socializare pe care le puteam folosi pentru a-l contacta. Acest lucru m-a lăsat trist și zdrobit până când am cunoscut-o pe Dr. Ellen. I-am explicat totul și mi-a promis că totul va fi bine în 3 zile. I-am urmat instrucțiunile și după ce vrăjile au fost făcute spre surprinderea mea, soțul meu m-a sunat și mi-a cerut iertare. Acum soțul meu s-a întors acasă și mă tratează foarte bine și acum trăim fericiți împreună, contactați-l pentru ajutor:
    *dacă vrei să te reîntâlnești cu cei dragi.
    *daca vrei sa ramai insarcinata.
    *dacă vrei să vindeci vreo boală.
    *dacă vrei o putere spirituală.
    *Dacă doriți să opriți avortul.
    E-mail: ellenspellcaster@gmail.com {+2349074881619}

    RăspundețiȘtergere