Pages - Menu

joi, 19 martie 2015

Chocolate Mug cake- Chec de ciocolată în 5 minute



Un desert demenţial,pentru care trebuie să rezervaţi maxim 5 minute pentru preparare.Un desert în cană,făcut la microunde.Multumesc Anei Mara Ciolacu – Just Love cookin’ pentru minunata idee,abia am aşteptat s-o pun în aplicare.
So, have a sweet wonderful Day!!!!!


Ingrediente:
3 linguri faina
2 linguri cacao amaruie de calitate
2 linguri zahar
2 linguri ulei
2 linguri iaurt sau lapte
1 ou
Un praf de sare
O lingurita praf de copt
1 lingurita nescafé(optional)



Intr-o cana suficient de mare(eu am pus într-un bol  care e ceva mai mare decat cana,s-a dovedit a fi masura perfecta) amestecati toate ingredientele.Cana trebuie sa fie plina doar cam trei sferturi,altfel veti avea nevoie de timp pentru a curata cuptorul mai mult decat pentru preparare.Compozitia va creste si va avea tendinta sa se reverse înainte de a se coace ,daca cana este prea plina.


Punem cana în cuptorul cu microunde timp de 2 minute la 800 W sau 3 minute la 700 W.


Desprindeti usurel de peretii canii,desi nu se prea lipeste,avand în vedere ca are ulei în compozitie,rasturnati pe o farfurioara si serviti cu ce va place.Eu am pudrat cu zahar si l-am însotit cu niste capsuni.
Daca-l dorim mai festiv,putem sa-i adaugam putina glazura de ciocolata,un moţ de frisca,ori o dulceata delicioasa.Dar e la fel de delicios si asa simplu.
Am curatat pâna si firmiturile ramase pe peretii bolului în care l-am copt.

3 comentarii:

  1. Interesant! Voi incerca si eu aceasta reteta si fac doua cani, nu una, ca sintem doi.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Tania,eu i-as zice "desertul lenesului" .te scoate din impas cand nu prea ai vrea ceva "dulce" dar nu prea ai chef sa te complici.
      Sigur o sa-ti placa.Multumesc de vizita.

      Ștergere
  2. Uite o idee de a-mi satisface si eu rapid pofta de dulce.
    Tare bine arata textura!

    RăspundețiȘtergere